YZF R-125 geliyooooor

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya haysoung gt250r 9000 ytl,cbr 125 5.500 bu bence 15000 falan olur.zaten bu fiyata 3 yaşında 600 f alırsın..
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Bakıyorum da fiyatlar havada uçuşmuş:) 3-4 binden başlayıp arada 7000e çok iyi fiyat deyip 9000ide es geçmedikten sonra 15000 e kadar çıkmışız hakkaten bravo bize :) Ne diyelim her malın illaki bir alıcısı vardır. Fiyat ne olursa olsun insanlar sırf meraktanda olsa yine bu motoru alacaklardır. Gönül isterki ucuz fiyat olsun herkes kaliteli istediği gibi motor alsın ama elde böyle bir imkan yok maalesef. Tabi benim bir korkum da var. Bunu alıp kullanacaklar kullanımının kolay olduğunu,bunu kullanıyorsa R6 yıda rahatça kullanacağını zannedip 2 ayda satacaklar. Sonra R6 alcaklar yazık olcak. (bende amma felaket senaryosu yazdım yaaa). Her neyse sonuç olarak rekabet iyidir. Çok model rekabet demektir. Motosiklet severlere hayırlı olsun
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Motosiklet kesinlikle cbr125'den görünüş olarak daha güzel ama incelik anlamında, yine kalıp falan beklemeyin 125'lik motora 600'lük kasası olmuyor. Bir 125'likte haddinden fazla büyük kasa beklemek öküzle kurbağanın hikayesini hatırlatıyor bana. Hani kurbağanın öküzün heybetine özendiği...

Hatta kawasaki 250'lik motoruna bile hyosung'un yaptığını yapmayıp ince üretiyor, çünkü mecburlar motosikletin motoru bu limitlere müsaade ediyor... Hyosung yapmış kötü mü olmuş? bence o da güzel fakat ağır ve performanssız kalacak Kawa'ya göre. İnceliğine takılıp böyle güzel motorları harcamayın bence...

Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere, Honda ile Yamaha arasındaki fiyat uçurumunu bilmeyen yoktur. Aralarına 1,19 (%20) kat oranında fiyat farkı oluyor ortalama. Honda geçen sene 2007 model (yeni kasa) cbr125'i Türkiye'ye sokmadı çünkü fiyatı burada 8.000-9.000ytl civarı olacak ve satmayacaktı. Bu durumda eğer Yamaha bir süpriz yapmazssa fiyatı ortalama 9.500-10.800ytl olur bu durumda da sadece özel ilgilenen kullanıcılar alır, yani aprilla rs'nin durumuna düşer.

Umarım hesaplarım tutmaz da caddelerde bolca görürüz, çünkü şok şık ve 125'lik le başlamaya cezbeden, özendiren bir alet...
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Pİyasada çeşit adına,alternatiflerin sınırlı olmaması adına iyi bir gelişme.

Umarım fiyatı yanından geçilmeyecek kadar olmaz :)
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Valla makul bi fiyat belirlerse yamaha bu modeli çook satar.!!Ama sonuçta yamaha motosikletleri genelde pahalı olur.Yamaha XT 125X modeli bile enduro olduğu halde 7000 TYL civarında..Üstelik bu süpersport sınıfında olduğundan dahafazla olabilir gibi geliyo bana:farao:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
zaten cbr ında fıyatı yukselecek ....fiyat ıı ama guc dusuk bence...ama gusel alet kım nederse desın
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Kuyruğu bende beğendim öyle aman aman aşırı bir fark görmesemde:cherry:..
Bu aralar depoların duruşuna hayranım zati...
Puf bu da güzelmiş:bounce::thumleft:
Acaba fiyat nasıl olcak?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
babama söledim baba mayısın sonunda geliyormuş hemen istiyorum dedim babam inşallah inşallah dedi :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu motor kaç yapar diye merak edenler için:
rieju rs2 125 (125cc 4 zamanlı) diye bir motosiklet vardı, motoru yamaha üretiyordu bildiğim kadarıyla, o da 15 hp idi ve youtube de dijital ibreyle 148kmh gördüğü bir videosunu izlemiştim.

fiyatı ise tahminen 10.000 ytl civarı olur.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bu motor kaç yapar diye merak edenler için:
rieju rs2 125 (125cc 4 zamanlı) diye bir motosiklet vardı, motoru yamaha üretiyordu bildiğim kadarıyla, o da 15 hp idi ve youtube de dijital ibreyle 148kmh gördüğü bir videosunu izlemiştim.

fiyatı ise tahminen 10.000 ytl civarı olur.

148 km/h bizim 250'lik Hyo'larla kıyaslayınca iyi değer hakkaten.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Gerçekten 125ss olarak cıbırcıların içini cızzz ettirecek heee fiyatta cıbıra yakın olursa tadından da
yenmez vallaa beni bile cezbetti doğrusu:queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya açıkçası fiyat olarak 7000ytl civarı ii.Fakat 125cc bir motosiklet için çok uçuk bir fiyat...VE kilo olarak da cbr ile aynı kilolarda olması halinde düz yolda cbr ile istediği gibi oynayacağını düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst