YZF R-125 geliyooooor

Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
15
2. el canavar gibi Fazerlar var o fiyata ........ :\
beldeyama zorla fazer aldırıp duvara sokacaksın beni....
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
arkadaşlar haziranda 50 tane gelio bunlardan ve bunların 30'u kapora ile ayırtılmış almak istiyenlerin haberi olsun saygılar..
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
20
Çok güzel motor ama çok para yahu... Cıbıra mecbur kalıcam anlaşılan :(
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
ooo iyi olmuş çıktıgı,cbr 125 e rakip ama bunu kullanıp ikisini test etmek lazım
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
25
arkadaslar kalıp olarak yfz cok daha ıı olucak ama bakalım hondanın saglalıgına ve fıyatına yakın ola bılıcekmı benım kanatımce motor 10 mılyarla 7 mılyar arasında olur onun sıfırını alana kadarda 600cc lık 2el temız alırım bırazdaha ekleyıp ama yenı baslayanlar ıcın bırde uzun surelıler ıcın ıdeal bır motor fıyatta cbr kadar olur ısallah
 
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
13
Motor satılıyor ve 11 kagıt.xD

Sahibinden.com'a baktıgınız zaman 20 tane oLdugunu göreceksiniz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

Ama tabikide bende bu motordan aLıcagım cnkü test sürüsünü yaptım ve bir arkadasımda da aynı motordan var. 2 kişi cok rahat 125 görüyor..Yamaha KalitesiyLe bu parayı hakediyor..sadece DURUŞU yeter.aşıgım bu motora :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst