Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Maşallah güzel çekiyor. Burak senin kameranin sarjinin kolay bitmesi sadece pilin kalitesizliginden olabilir. Eğer öyle ise iki pil siparis ettin mi olay tamamdır. Bana gelen orjinal çıkarsa pil değişimi yapıp deneyebiliriz.

Eyv. orhan abi . Sj4000 de çakma ürünle orjinal ürün arasında , bir tek batarya farkı varmış . Lens ve anakartları aynı diyorlar . Bilmiyorum tabi ne kadar doğru . :) 2 tane bataryam var , bi 2 tane daha yedek alındı mı o zaman orjinal kayıt süresine ulaşabilirim . :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Eyv. orhan abi . Sj4000 de çakma ürünle orjinal ürün arasında , bir tek batarya farkı varmış . Lens ve anakartları aynı diyorlar . Bilmiyorum tabi ne kadar doğru . :) 2 tane bataryam var , bi 2 tane daha yedek alındı mı o zaman orjinal kayıt süresine ulaşabilirim . :)

aklıma süper bi fikir geldi emin ol ben motosiklet aldığımda yapacağım :D

aşağıdaki linkteki pil ve şarj kutusunu alacagım ilk önce :

http://www.aliexpress.com/store/product/Free-Shipping-900mAh-Backup-Rechargable-Li-on-Battery-Charger-For-SJ4000-Sport-Camera-DV-AC-Adapter/523580_1868705466.html

ondan sonra o sarj kutusunu motosikletimin bi yerine sabitlicem ama sök-tak şeklinde klips uydurucam (ki yagmurda çamurda orada kalıp bozulmasın sadece motor üstünde giderken istedigim zaman takıp kullanabileyeim)

diyelim bindim motora gidiyorum aynı anda kayıt yapıyor cihaz bunu da motorun o sabitlenme yerine takacagım diger yedek pil sarjı tam hazır bekliyo olacak beni :D boşalan pili gene buna takıcam dolu olan pili kameraya :D biraz ugraştırıcı gibi gorunse de inanılmaz zevkli ve güzel bişi oldu aklımda :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
aklıma süper bi fikir geldi emin ol ben motosiklet aldığımda yapacağım :D

aşağıdaki linkteki pil ve şarj kutusunu alacagım ilk önce :

http://www.aliexpress.com/store/product/Free-Shipping-900mAh-Backup-Rechargable-Li-on-Battery-Charger-For-SJ4000-Sport-Camera-DV-AC-Adapter/523580_1868705466.html

ondan sonra o sarj kutusunu motosikletimin bi yerine sabitlicem ama sök-tak şeklinde klips uydurucam (ki yagmurda çamurda orada kalıp bozulmasın sadece motor üstünde giderken istedigim zaman takıp kullanabileyeim)

diyelim bindim motora gidiyorum aynı anda kayıt yapıyor cihaz bunu da motorun o sabitlenme yerine takacagım diger yedek pil sarjı tam hazır bekliyo olacak beni :D boşalan pili gene buna takıcam dolu olan pili kameraya :D biraz ugraştırıcı gibi gorunse de inanılmaz zevkli ve güzel bişi oldu aklımda :D

Evet bu şekildede kullanılabilir . Ama şarjdayken kaskınıza falan takmanız zor olur . Anca gidona tutturmanız lazım kamerayı . Ben cihazı şarj ederken kamerayı kayıt yapmayı açamadım . Eğer becerebilirsem şarj ederken kamera kaydını açabilmeyi. O zaman gidona bağlayıp , usb ucuda usb'li çakmaklığıma bağlarım , bataryadan yana sıkıntım kalmaz . :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Evet bu şekildede kullanılabilir . Ama şarjdayken kaskınıza falan takmanız zor olur . Anca gidona tutturmanız lazım kamerayı . Ben cihazı şarj ederken kamerayı kayıt yapmayı açamadım . Eğer becerebilirsem şarj ederken kamera kaydını açabilmeyi. O zaman gidona bağlayıp , usb ucuda usb'li çakmaklığıma bağlarım , bataryadan yana sıkıntım kalmaz . :)

hayır hayır cihazı şarja baglamayacaksınız o linkteki pil yatağını kullanacaksınız pili şarj etmek için :D bi şemayla anlatayım ben kafamdakini resmedeyim bende unutmayayım hem sonradan :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

hatta yaptım bile:


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------



bunu sabitlemeye de gerek yok kameradaki mantıkla klipsli bi aparat takarız çift taraflı bant ile iki parçaya uzun yola filan gideceğimiz zaman takar şarj ederiz :D şuan motorum olsaydı girişmiştim kablolara alet çantasına valla :D öyle bi şevk geldi ki:queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Böyle zihni sinir projeleri güzel oluyor da sıcağın ortasında elinize kulağınıza bir kablo takılınca dinden imandan çıkartıyor.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
şarj yatağını sabitleyecegiz kabloyu da gerekirse para bandı ile sabitleyebiliriz kamerayı hiç kullanamamaktansa en azından örnek veriyorum 6-7 saatlik bi yolculukta her daim hazır olarak durur kamera :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Şarjlı sistem bağlanırsa o zaman güzel olur. Pil sorunu kalmaz . Devamlı değişmeli şekilde kayıt yapılabilir . Tabi ona görede hafıza kartı lazım . :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Time lapse çekimi SJ1000 / SJ4000 'De nasıl/hangi ayarlardan ulaşıyorduk? , sabah'tan beridir edindiğim tek bilgi, Time lapse fotoları, video olarak yapmak için, video işleme programına ihtiyaç olduğu çatladım yardım.

Time lapse örnek video'lar





:silent::silent::silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

DÜZELTME ; SJ 1000 ' DE " TİME LAPSE " ÖZELLİĞİ YOK İMİŞ :salut: , BU VİDEOLAR BİLDİĞİMİZ VİDEO ÇEKİMLERİNİN HIZLANDIRILMIŞ HALİ İMİŞ :salut:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Time lapse çekimi SJ1000 / SJ4000 'De nasıl/hangi ayarlardan ulaşıyorduk? , sabah'tan beridir edindiğim tek bilgi, Time lapse fotoları, video olarak yapmak için, video işleme programına ihtiyaç olduğu çatladım yardım.

Time lapse örnek video'lar


http://www.youtube.com/watch?v=KC0bLfsgzAY

http://www.youtube.com/watch?v=AbSjwG25Fps


:silent::silent::silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

DÜZELTME ; SJ 1000 ' DE " TİME LAPSE " ÖZELLİĞİ YOK İMİŞ :salut: , BU VİDEOLAR BİLDİĞİMİZ VİDEO ÇEKİMLERİNİN HIZLANDIRILMIŞ HALİ İMİŞ :salut:

Böyle vide cep telefonu ilede yaparsınız isterseniz . Maksat videoyu hızlı sarmak . Böyle bi özellik yok bizim sj4000'lerde de .
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
62
en ekonomik çözümü ben buldum sanırım.

http://www.youtube.com/watch?v=8ZMIE1mCrBI&feature=youtu.be

35-36 liraya gittigidiyorda araç kameraları var. aldım onlardan vakumlu zaten taktım kaska. şimdilik böyle kullanıyorum. gündüz kalitesi güzel. gece çok iyi olmasada iş görüyor :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
62
olur tabiki de. yalnz verdiğim linkteki araç kamerasını alacaksan ayrı batarya al üzerindeki sadece çalışması için. ben normal bataraya aldım 40 dakika çekim yapabiliyor.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
592
ozaman alıcam 1 tane cok büyük deil dimi araç kamerası 2 kafalı görünmek istemiyorum bende kaska takarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

buldum dedigin kamerayı bataryasından 3 tane var bnde alıcam bnde
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
44
Böyle vide cep telefonu ilede yaparsınız isterseniz . Maksat videoyu hızlı sarmak . Böyle bi özellik yok bizim sj4000'lerde de .

Time lapse belirli bir zaman aralığında foto çekme özelliği mesela her bi dakikada bir otomatik olarak bir foto çeker alet (böylece şarjıda yemez)Sonra o foto karelerini bilgisayarınızda video edit programı ile birleştirdiniz zaman (bende imovie ve final cut var)yukarda linkini vermiş olduğunuz gibi videolar olur.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Time lapse belirli bir zaman aralığında foto çekme özelliği mesela her bi dakikada bir otomatik olarak bir foto çeker alet (böylece şarjıda yemez)Sonra o foto karelerini bilgisayarınızda video edit programı ile birleştirdiniz zaman (bende imovie ve final cut var)yukarda linkini vermiş olduğunuz gibi videolar olur.

Olması gerekende bu, ancak malesef SJ sersi aksiyon kameralarda bu özellik yok imiş, beni heyecanlandıran şey youtuba atılmış bu videolar oldu, hoş, time lapse olmuş, yinede bir DSLR ile programlayıp bilhassa astronomi fotoları işlemek bambaşka olurdu.

Hasılı kelam, ne kadaa ekmek, o kadaa küfte, Sj 1000 ile yola devam.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Time lapse belirli bir zaman aralığında foto çekme özelliği mesela her bi dakikada bir otomatik olarak bir foto çeker alet (böylece şarjıda yemez)Sonra o foto karelerini bilgisayarınızda video edit programı ile birleştirdiniz zaman (bende imovie ve final cut var)yukarda linkini vermiş olduğunuz gibi videolar olur.

Gopro2'de böyle bir özellik var. Fakat neticede kamera sürekli açık durduğu için sarj konusunda malesef düşündüğünüz gibi değil. Hatta daha çok sarj yemiş gibi geldi, birkaç sefer 10 saniyelik çekim ayarlarak test etmiştim.
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
44
Gopro2'de böyle bir özellik var. Fakat neticede kamera sürekli açık durduğu için sarj konusunda malesef düşündüğünüz gibi değil. Hatta daha çok sarj yemiş gibi geldi, birkaç sefer 10 saniyelik çekim ayarlarak test etmiştim.

Hocam gopro'da wireless özelliği var ve fena şarj yiyor, muhtemelen sende açık kalmış olabilir. ayrıca ayarlardan uyarı ışıklarını ıvırını zıvırını kapatabiliyoruz amaç şarjdan tasarruf ise.
 
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
89
benımde dun itibari ile kameralarım geldi sj4000 2 adet aldım ikiside sorunsuz bi şekilde ulaştı elime

http://www.aliexpress.com/snapshot/6166290085.html

bu kişiden aldım pazarlıkla 2 adet yedek pil masaüstü şarj cihazı + kameraya baglanan 3 ayaklı bişey gönderdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst