- Katılım
- 20 May 2013
- Mesajlar
- 1,247
Daha önceki mesajlarımda yazmıştım, kamerayı ilk aldığımda denemiştim. Çekim kalitesi sanıyorum 720'deydi.
SJ1000 için;
5 dakikalık periyodlarla çekim için ayarlandığında toplam 23 parça çekim yaptı.
Yani 115 dakika çekim yapmış oldu.
Her bir part 600 MB civarındaydı. Toplamda 13.8 GB yer kapladı.
Gögüs bandı için http://abraindump.com/blog/2013/11/10/sj1000-action-cam-diy-chest-harness/ buradaki konudan fikir edinebilirsiniz.
SJ1000'in dış kabında aparatların takılması için kanal var. O yüzden geniş şekilde ip bulabilirseniz kolayca göğse takabilirsiniz.
SJ1000 için;
5 dakikalık periyodlarla çekim için ayarlandığında toplam 23 parça çekim yaptı.
Yani 115 dakika çekim yapmış oldu.
Her bir part 600 MB civarındaydı. Toplamda 13.8 GB yer kapladı.
Gögüs bandı için http://abraindump.com/blog/2013/11/10/sj1000-action-cam-diy-chest-harness/ buradaki konudan fikir edinebilirsiniz.
SJ1000'in dış kabında aparatların takılması için kanal var. O yüzden geniş şekilde ip bulabilirseniz kolayca göğse takabilirsiniz.