Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
motorunuzda çakmaklığınız var ise neden arabadaki gibi giderken şarj edemeyesiniz anlayamadım??

Çakmaklığım var evet şarj etme imkanım var . Ama kaska bağlıyken gidon ile kask mesafesi uzun , ona göre kablo lazım hem çirkin bir görüntü olur . Fakat kamerayı gidona monte ederek hem kayıt hemde şarj edebilirim o zaman . :)
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Bugün bende sj4000 + ekstra batarya mı aliexpress üzerinden siparis ettim. Satıcı indirimi + mobil indirimi ile 79 $ mal oldu. Gelmeden kesin orjinal diyemeyiz ama yorumlarda Türk arkadaşlar bile orjinal olduğunu dogrulamis bu doğrultuda resimlerinede bakarak aldık.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Bugün bende sj4000 + ekstra batarya mı aliexpress üzerinden siparis ettim. Satıcı indirimi + mobil indirimi ile 79 $ mal oldu. Gelmeden kesin orjinal diyemeyiz ama yorumlarda Türk arkadaşlar bile orjinal olduğunu dogrulamis bu doğrultuda resimlerinede bakarak aldık.
Aldığınız kamera ve satıcının linkini verirmisiniz?
bende düşünüyorum..
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Kamerayi ben depo ustu kullaniyorumda siz titresim olayini nasil cozdunuz bide bende 40-50 km hiz arasi bi cizirti var nerden geldigini cozemedim
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
sj4000 Kameramızı kaska hangi aparat ile bağlıyoruz ? Kitapçıkta bantlı aparat ile bağlamamız gerektiği söylenmiş ama bana düşebilir gibi geldi. Sanki bant o kamerayı taşıyacak güçte değil gibi ?
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Banada oyle geldigi icin takmadim daha kaska :) ama sonucta 3 m cift tarafli bant yani takan adamlar nasi takiyor
 
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
11
Yok ya go pro kalitesinde hepsi neredeyse artık çin malıda gelişti ben aldım çok memnunum çin malı al o kadar para verme .
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
sony hdr as15 ın ses&bugu sorununu case kapagını cıkartıp , kamerayı onden bantla hafıf destekleyerek cozdum. son 10 defadır bu sekılde kullandım bır sorun olmadı. hem ses duzeldı hem de goruntu kalıtesı arttı.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Banada oyle geldigi icin takmadim daha kaska :) ama sonucta 3 m cift tarafli bant yani takan adamlar nasi takiyor

Gecenin bi yarısında dert oldu :) ve az önce taktım. Baya sağlam bir şeye benziyor. Yani banttan ziyade kuvvetli bir yapıştırıcı hissi veriyor sağlamlığı. Sabaha kadar iyice yapışsın. Kalktığımda test ederim buradan da aktarırım :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Beyler bu sefer sj4000 ile su geçirmez kabı yerine , araç içi kullanılan aparatı kullanarak çekim yaptım . Böylece seslerde duyulur oldu . Buyrun video . Yalnız youtube'a yükleyince videoda titreme oluyor sizce nedendir ?

 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Beyler bu sefer sj4000 ile su geçirmez kabı yerine , araç içi kullanılan aparatı kullanarak çekim yaptım . Böylece seslerde duyulur oldu . Buyrun video . Yalnız youtube'a yükleyince videoda titreme oluyor sizce nedendir ?

http://www.youtube.com/watch?v=tD0VurzPZMw

Titreşim için bişey diyemeyeceğim ancak, kullanıcıların ortak söylediği şey, videolar bilgisayarda mükemmel iken, yutub'a aktardıktan sonra kalitede düşme olduğunu yazmışlardı.

Klon modelde artık su geçirmez kabın vidalarıı beyaz uydurmaya başlamışlar dikkatli olun.

Bu arada, elinde SJ4000 orjinal olup sıkılan, arızasız sıkıntısız sadece sıkıldığından dolayı satmak isteyen var ise, tüm aksesuarlar ile beraber, almaya talibim,

Notingen: orjinal ile klonu arasındaki herşeyi biliyorum, gerek kutu yazım, vida vsvs, gerekse ebatları ölçülerine değin sadece hatırlatayım dedim :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

SJ1000 'de olur ancak insaflı bir fiata ^^
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Sj4000'indemi çakmasını yapmışlar napmışlar anlayamadım Carbondioxid :) ? Aynı kalitemi bu klon yoksa farklı kalitedemi. ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Titreşim için bişey diyemeyeceğim ancak, kullanıcıların ortak söylediği şey, videolar bilgisayarda mükemmel iken, yutub'a aktardıktan sonra kalitede düşme olduğunu yazmışlardı.

Klon modelde artık su geçirmez kabın vidalarıı beyaz uydurmaya başlamışlar dikkatli olun.

Bu arada, elinde SJ4000 orjinal olup sıkılan, arızasız sıkıntısız sadece sıkıldığından dolayı satmak isteyen var ise, tüm aksesuarlar ile beraber, almaya talibim,

Notingen: orjinal ile klonu arasındaki herşeyi biliyorum, gerek kutu yazım, vida vsvs, gerekse ebatları ölçülerine değin sadece hatırlatayım dedim :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

SJ1000 'de olur ancak insaflı bir fiata ^^


Bendeki sj4000 klon modeli belkide bu yüzden görüntüyü bozuyor olabilir . :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
3m çift taraflı banda ilk başta güvenememiştim. Ama taktıktan sonra sağlam olduğuna kanaat getirdim.
Bugün kamerayı ilk defa deneme fırsatım oldu :) Kendimce bazı ufak ayrıntıları söyleyeyim konuya benim de bir faydam dokunsun...

- Su geçirmez kabıyla çekim yapıldığında dıştaki sesler duyulmuyor. Duyulsa bile çok çok az.
- Gece çekimleri pek iyi değil. Işık olunca bir nebze iyi çekiyor. Farın gördüğü yerleri çekiyor ama fazlasını beklemeyin.
- 100 km/h hıza kadar çıktım bant çıkacakmış gibi gelmedi. Yüksek cc makinalarda ne denli sağlam durur bilemem ama benim gibi düşük cc makine kullananlar rahatlıkla kaskına takabilir.

Şimdilik bu kadar tecrübe edebildim :) Ama çok ayrı bir zevk. 10dk gezdiysem eve gelince o 10dknın tamamını izliyorum :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sj4000'indemi çakmasını yapmışlar napmışlar anlayamadım Carbondioxid :) ? Aynı kalitemi bu klon yoksa farklı kalitedemi. ?


Evet hemde çoktandır, ilk belirtiler kutu üstünde water resistant olan ibare sahtede water resistabt gibi bişey, ebat ve ekran yerleşiminde hafif farkj, su geçirmez kap vidaları orjinalde beyaz ike sahtede siyah, ancak şuan onlarıda hall etmişler, en önemlisi batarya ömrü kısa ve çekim kalitesi çok az ama azda olsa düşük. videoyu izleyin derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Ek olarak SJ1000'de genel kronik arıza, on off düğmesinin mefta olması, buttona basınca inceden bir direnç sesi ezilme sesi gelirya cırt cırt diye, işte o yoksa sj1000 problemli demek oluyor imiş, bunuda yeni keşf ettim, kısmet ise sj1000 almayı planlıyorum hayırlısı.

 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
SJ 1000 sipariş etmiştim. Kaska yapıştırma aparatı hiç güven vermedi, bir de zaten kaskın yüzeyi daha kavisli olduğundan iyi oturmadı. Gidona sabitleyip denemeler yaptım. Ne yaptıysam emekli uzvu gibi sallanmasını engelleyemedim. başka bir iple bi tarafından gerdirip sabitlemeyi bile denedim. Olmadı. Sonunda dikdörtgen şeklinden ve altında sabitleme aparatlarının uzunluğundan olduğuna kanaat getirdim. Aparatlar ile şöyle duruyordu yaklaşık olarak.

Free-Shipping-SJ1000-1080P-HD-Widehead-helmet-sports-camera-waterproof-DVR-bike-divingcameras-HD-Action-CameraCamcorder.jpg_350x350.jpg


E tabi rüzgarı da yiyince sallanıp duruyordu. PAraşütle atlayan elemanların el feneri gibi ince kameralarından bulayım diye niyetlendim. Şunu buldum aldım.

$_12.JPG


ebay linki : http://www.ebay.com/itm/121299144621?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

gayet memnunum. Çok uzun kullanma fırsatım olmadı ama deneme çekimlerinde gayet iyi sonuç verdi. Sıfır titreme. Ben bunu öneririm. SJ 4000 lerin de kare olması nedeniyle aynı olacağını düşünüyorum. KAskta o kadar titremez sonuçta insan vücudu titreşimin çoğunu sönümlüyor. Ama gidon için düşünüyorsanız bence el feneri şeklinde bir şey alın.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Konu SJ1000'den açılmışken tekrar yazma gereği duydum. Sj1000'in içindeki vakumlu aparatı güvenle kullanabilirsiniz. Tabiki yapıştırdığınız yerin temiz ve parlak yüzey olmasına dikkat edin. Ayrıca vakumun yapıştırılan yeri tam kavramasına ve çok titreşim alan biryer olmamasına dikkat edin.

Sj1000 ile çeşitli açılardan çekimler. Ayrıca 160-170km'ye kadar bu vakumlu aparatta düşme sorunu yaşamadım (hyosung ile bu hızlara ulaşabiliyoruz). Hem kaskta, hemde depo üstüne sabit haldeyken.

Ek olarak o çift taraflı yapıştırıcılar cidden çok sağlam. Deponun üstüne yapıştırmıştım bir tanesini. Sökene kadar canım çıktı. Öyle basit hızlarda düşmez yani.

http://www.youtube.com/watch?v=abDQqAuR8lo
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Konu SJ1000'den açılmışken tekrar yazma gereği duydum. Sj1000'in içindeki vakumlu aparatı güvenle kullanabilirsiniz. Tabiki yapıştırdığınız yerin temiz ve parlak yüzey olmasına dikkat edin. Ayrıca vakumun yapıştırılan yeri tam kavramasına ve çok titreşim alan biryer olmamasına dikkat edin.

Sj1000 ile çeşitli açılardan çekimler. Ayrıca 160-170km'ye kadar bu vakumlu aparatta düşme sorunu yaşamadım (hyosung ile bu hızlara ulaşabiliyoruz). Hem kaskta, hemde depo üstüne sabit haldeyken.

Ek olarak o çift taraflı yapıştırıcılar cidden çok sağlam. Deponun üstüne yapıştırmıştım bir tanesini. Sökene kadar canım çıktı. Öyle basit hızlarda düşmez yani.

http://www.youtube.com/watch?v=abDQqAuR8lo

SJ 1000 'i siz kulandınız daha evvelden, acaba toplam çekim süresi en fazla kaç dakikadır, gerek pil ömrü bakımından yani tek pil ile max kaç dakika kullanılır, gerek çekim kalitesini 720 olarak ayarlar isek.

Kask için değilde göğüs bandı uydurmak gerekecek, şahsen göğüs bandını tercih ederim, bide kısmet olur ise, motor aksiyonundan çok, balık avı sualtı aksiyonu için düşünüyorum, balıkların olta yemine tepkisi vs gibi fantezilerim var:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst