Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Daha önceki mesajlarımda yazmıştım, kamerayı ilk aldığımda denemiştim. Çekim kalitesi sanıyorum 720'deydi.

SJ1000 için;
5 dakikalık periyodlarla çekim için ayarlandığında toplam 23 parça çekim yaptı.
Yani 115 dakika çekim yapmış oldu.
Her bir part 600 MB civarındaydı. Toplamda 13.8 GB yer kapladı.

Gögüs bandı için http://abraindump.com/blog/2013/11/10/sj1000-action-cam-diy-chest-harness/ buradaki konudan fikir edinebilirsiniz.

SJ1000'in dış kabında aparatların takılması için kanal var. O yüzden geniş şekilde ip bulabilirseniz kolayca göğse takabilirsiniz.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Hepinize cok tesekkur ederim :) sj 4000ini kullandiktan sonra burda paylasirsan fikrini güzel olur :)) dediklerinizi araştırıyorum şimdi
Alperbecker onuda düşünmedim değil bakalim neye karar vericez

Arkadaşlar ben SJ 4000 aldım Aliexpress'ten fakat bu cihazın fake modelleride var.(yani çakması) Hangi kullanıcıdan aldığımı ve cihaza ait örnek videoyu paylaşırım vakit bulunca sizler için.

Bendeki çakması çıktı bilginiz olsun ucuz etin yahnisi misali :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar ben SJ 4000 aldım Aliexpress'ten fakat bu cihazın fake modelleride var.(yani çakması) Hangi kullanıcıdan aldığımı ve cihaza ait örnek videoyu paylaşırım vakit bulunca sizler için.

Bendeki çakması çıktı bilginiz olsun ucuz etin yahnisi misali :)

Bende ki modelde çakma modeli . Yapacak bişey yok , sağlık olsun güle güle kullanın . Bataryaya dikkat edin 30 dakikada falan bitiyor 1080p çekimde . :)
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Prestigio RoadRunner 710x Aksiyon Kamera - 16 GB Kingston SD Kart Hediyeli
626TL'den 299'a düşmüş. Bu da test videosu. Ürün stoklarla sınırlı ayrıca indirim 22 gün daha geçerliymiş. Önümüzdeki hafta alıcam abanıpta bitirmeyin sakın :cherry:
http://www.youtube.com/watch?v=PiYv_H2AldY

Bu cihazın gece çekimi nasıl acaba?
Bende SJ4000 var ama çakması birde :) gece çekimi kalitesi gerçekten berbat aklınızda bulunsun arkadaşlar su altı denemeside yapamadım tatile çıkmadan motorun üzerinde kaldı su geçirmemezlik kiti :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bu cihazın gece çekimi nasıl acaba?
Bende SJ4000 var ama çakması birde :) gece çekimi kalitesi gerçekten berbat aklınızda bulunsun arkadaşlar su altı denemeside yapamadım tatile çıkmadan motorun üzerinde kaldı su geçirmemezlik kiti :D

Gece çekimi için video çektim 1 2 saat önce . Youtube'a hazırladıktan sonra atarım buradan bakarsınız . :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Araştırmam sonucunda, "özellikle hd çekimler" için bu tip kameralara class 10 tip sd kart tavsiye ediliyor, bu konuda fikri / tecrübesi bilgisi olan varmıdır acaba?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Dün yaptığım gece çekimim beyler buyrun izleyin . :)

 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Babalar gibi temiz görüntü işte, bi çok yerde bu serinin gece çekimleri performans'sız bulunmuş, daa yani daha ne olacaktı? gece görüş gibimi istiyorlar anlamadımki, gayet güzel net video.

Ezio41 menü ayarlarında seçenek, şubu nasıldı extra bi ayar yaptınızmı acaba?

Buda led sis farları kapalıyken gece çekimiz . :)

 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Yutup linkindeki neredeyse tüm sj çekimleri izledim, hemde clon olduğu halde, janavar gibi, yahu benmi çok seviniyorum böylesi kullanışlı şeylerin uygun fiata olmasına, yoksa zamane genclığğğhı doyumsuzmu, yoksa fazlamı kafayı takıyorum neyse..

canavar gibi kamera iyi günlerde kullan, bide şu ayar vs yaptı isen menü ayararı alsa idik?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Yutup linkindeki neredeyse tüm sj çekimleri izledim, hemde clon olduğu halde, janavar gibi, yahu benmi çok seviniyorum böylesi kullanışlı şeylerin uygun fiata olmasına, yoksa zamane genclığğğhı doyumsuzmu, yoksa fazlamı kafayı takıyorum neyse..

canavar gibi kamera iyi günlerde kullan, bide şu ayar vs yaptı isen menü ayararı alsa idik?

Pardon ayarları yazmayı unuttum . Benim ürün klon ürün , ayarlarda en üst seviyede hepsi . :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Valla klon mlon diyordunda harika cekimler olmus bana göre led far da bayagı etkiliyo gece cekiminde belli oda :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Araştırmam sonucunda, "özellikle hd çekimler" için bu tip kameralara class 10 tip sd kart tavsiye ediliyor, bu konuda fikri / tecrübesi bilgisi olan varmıdır acaba?

carbon:

class 10 tip card lar birim zamanda en yuksek veri aktarma hızını destekleyen kartlardır,

düşün full hd cekim yapıyorsun

atıyorum, sanıyede 100 mb yer tutuyor ama kartın sanıyede ancak 50 mb yazabiliyor

ne oluyor makina saglam cekebilse dahi donmalar vs olarak sana geri dönüyor.
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
Maşallah güzel çekiyor. Burak senin kameranin sarjinin kolay bitmesi sadece pilin kalitesizliginden olabilir. Eğer öyle ise iki pil siparis ettin mi olay tamamdır. Bana gelen orjinal çıkarsa pil değişimi yapıp deneyebiliriz.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
carbon:

class 10 tip card lar birim zamanda en yuksek veri aktarma hızını destekleyen kartlardır,

düşün full hd cekim yapıyorsun

atıyorum, sanıyede 100 mb yer tutuyor ama kartın sanıyede ancak 50 mb yazabiliyor

ne oluyor makina saglam cekebilse dahi donmalar vs olarak sana geri dönüyor.

Teknik olarak öyle imiş, netten araştırmaya başladım, @enxdesing hocamız sandisk kullanmış memnun imiş, sanırım bende ve nasib olur ise, bi sandisk 16-32'lik edinmem gerekecek, SJ1000 Babası oldum :p
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Daha iyisi sana nasip olsun kardeşim, amaaa, Sd kart işi gelecek aya kaldı, yırtık don misali, extra harcama çıktı:salut:, neyse eski bi Sd kart olacaadı 4-6gblık , onunla teselli edeyim kendimi bulabilirsem tabii^^
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst