Yol arkadaşı aranıyor.İstikamet Bodrum-Aydın

Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
kontak hiç kapanmadı mı yani 500 km boyunca

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------


tanıyorum abi ferhat ordan orayı 5 saatte almıştır ama eminim durmuştur yolda ve jawa dahil değil konuya sadece 125 cc :queen: ferhatla benim 125 le ramazan bayramında istanbul ankara yaptık dk başı mola verdik arkada totoşu uğuştu :queen:
jawa ile durmamıştır o.Delidir de kendisi.Yada durunca 5 saatte almıştır :) yoksa 4 saat falan
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
jawa ile durmamıştır o.Delidir de kendisi.Yada durunca 5 saatte almıştır :) yoksa 4 saat falan

2 defa durdum... ereğli kavşagında durup benzin ve yemek ikmali...
birde şereflikoçhisarda benzin ve çikolata ikmali... ikisini toplasan 30-40 dakika eder etmez...
gerisi hep ortalama 110-120km/s hız ile gidildi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

tanıyorum abi ferhat ordan orayı 5 saatte almıştır ama eminim durmuştur yolda ve jawa dahil değil konuya sadece 125 cc :queen: ferhatla benim 125 le ramazan bayramında istanbul ankara yaptık dk başı mola verdik arkada totoşu uğuştu :queen:

totoş uyuşması da var...ama asıl önemli olan
ben kaç defa motorda uyudum olum... ne manyak adamım be...motorda uyunur mu...
birde düzce taraflarında motoru ben kullanırken bile 2-3 defa daldım gittim... sonra bilerek tesise girip sana devretmiştim görevi...:queen::queen:
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
2 defa durdum... ereğli kavşagında durup benzin ve yemek ikmali...
birde şereflikoçhisarda benzin ve çikolata ikmali... ikisini toplasan 30-40 dakika eder etmez...
gerisi hep ortalama 110-120km/s hız ile gidildi...
yani 4.5 saat Yolların arslanı şiştimi yolda ? Şişmezzzz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
2 defa durdum... ereğli kavşagında durup benzin ve yemek ikmali...
birde şereflikoçhisarda benzin ve çikolata ikmali... ikisini toplasan 30-40 dakika eder etmez...
gerisi hep ortalama 110-120km/s hız ile gidildi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------



totoş uyuşması da var...ama asıl önemli olan
ben kaç defa motorda uyudum olum... ne manyak adamım be...motorda uyunur mu...
birde düzce taraflarında motoru ben kullanırken bile 2-3 defa daldım gittim... sonra bilerek tesise girip sana devretmiştim görevi...:queen::queen:

adam geceden otobüsle ankaradan yola çıktı sabahı almaya gittim kahvaltı falan derken kadıköy yaptık alacağımızı alıp 12 gibi tekrar yola çıktık ve bayram arifesi nasıl kalabalık yollar 8 saat sonra ankara sitelerde olmayı başardı bizim mavicik tam bir depo ile yedek medek ne varsa bitti..
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
adam geceden otobüsle ankaradan yola çıktı sabahı almaya gittim kahvaltı falan derken kadıköy yaptık alacağımızı alıp 12 gibi tekrar yola çıktık ve bayram arifesi nasıl kalabalık yollar 8 saat sonra ankara sitelerde olmayı başardı bizim mavicik tam bir depo ile yedek medek ne varsa bitti..

o otobüsten öncesi de var hacı...
ankaraya geleceğimin sevinci ile son 1 hafta doğru düzgün uyuyamadım...madem uykum yok biraz luci ve andrea ile mesajlaştım sabaha kadar birde üstüne otobüs yolcugulu olunca temelli bitkin, bitap, harap düştüm...:queen:


yani 4.5 saat Yolların arslanı şiştimi yolda ? Şişmezzzz.

120 km hızın nisan ayında verdiği soguk ile hemde gece motor mu şişermiş...:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Arkadaşlar hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim.Ben bir motosiklet aşığı olarak keşke daha büyük cc kullansam diyorum,oda olur yolun başındayız.Sağanak fırtına dinlemeden işe gidiyorum.Mecburumda servis yok güzergahta o yüzden tesisat tam.yağmurluklar,deri diz örtüsü caterpiller bot,full armor.Kulağımda clasic müzik

160-180 Km zaten düz ova çoğunlukla kaymak asfalt söke ovası.Yaz sonu gibi 2 kişi 2 el çantası 80 sabitleyip gittik.Ortada bir çay molası verdik.Eminim bir V-strom olsa durmadan 2 saatte gidilir.Ben tahminen 3.5 saatte gideceğim sakin sakin.Otobüs molalarla o kadar yapıyor.Daha önce o kadar sürmüştü bu sefer yanlızım hafif eşyam.Rüzgarda ilk sefer gibi etkileyemeyecek.

Herkese iyi dileklerinden ötürü saygılar, sevgiler.

Daha zaman var çıkar bir deli daha :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
21 aralık?
Şirince?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Topu topu 160 km...
Bas git...
Bir de yok öncü yok artçıyle uğraşacan...
Tek iyidir iyi... :cat:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
CB125 ile İstanbul-Yalova yaptım 192km. İlk uzun yolum olduğundan işi garantiye almak için daha Gebze'deyken bir mola verdim yaklaşık 15-20 dakikalık. Sonrasında basıp bitirdim yolu. Ama o mola da verilmeden gidilebilirmiş, hem de çok rahat.

Bu motorla 450km gitmeyi totom yediği zaman direkt İpsala sınır kapısı üzerinden Yunanistan'a sızacağım ben.:pl:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
aydın da ne kadar kalacaksın, yol arkadasın olamam ama aydın da oturup bi çayımızı kahvemizi içeriz, benim cbf le de tanışmış olursun :) şartlar uygun olursa :
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
çılgın sedat sen demek uzun km gideni görmedin tam 7 saat 507 km nonstop sakarya izmir:cherry:
uzun yol motoru tork canavarı ybr ile:p

ordudan ista benzin istasyonu haric durmadan geldim:D hatta boludan çıkarken artık yorgunluktan motorun üstünde uyuyarak bir ilke imza atmıştım kendi bıranşımda:D
sedat bilir :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ordudan ista benzin istasyonu haric durmadan geldim:D hatta boludan çıkarken artık yorgunluktan motorun üstünde uyuyarak bir ilke imza atmıştım kendi bıranşımda:D
sedat bilir :p
bu motor a binen de zaten akıl kıtlığı oluyor kafaya fazla rüzgar çarpması bazen iyi gelmez yani:cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Tren kalkıyor...::biggrinn

Yarın sağanak gösteriyor meteoroloji, pazar daha beter. o yüzden yarın çıkmalıyım.Poseidon system de tam bozulacak zamanı buldu.Onların tahmini süper oluyordu.

Müdürden izin koparabilirsek 12-13:00 gibi çıkmayı yoksa 15:00 de çıkacağım.

Güzergah, rüzgar yönü itibariyle Bodrum-Milas-Yatağan-Çine-Aydın olarak değişti.::xrock::

An itibari ile olumsuz hava şartları eklenince heyecanım iki katına çıktı diyebilirim.::fool::

Herkese iyi forumlar.:king:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı yolculuklar kazasız belasız git gel yağmur başlarsa durabileceğin ilk yerde dur ve 2 saatte olsa bekle derim kesinlikle acele etme.. ne kadar kıyafetlerin tam olsada yağmurda refleksler yavaşlıyor yavaş gitsen bile bazen para etmez..
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
hayırlı yolculuklar kazasız belasız git gel yağmur başlarsa durabileceğin ilk yerde dur ve 2 saatte olsa bekle derim kesinlikle acele etme.. ne kadar kıyafetlerin tam olsada yağmurda refleksler yavaşlıyor yavaş gitsen bile bazen para etmez..

Eyvallah hocam, bu güzergahta ve uzun yol olarak 2. tecrübem olacak, tabi eğitimimiz tam değil sadece araba kullanmaktan kalma bi özgüven var.Bu tarz bilgiler çok işime yarar, ben reflekslerin yavaşladığını bilmiyordum.Teşekkürler.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
aydın da ne kadar kalacaksın, yol arkadasın olamam ama aydın da oturup bi çayımızı kahvemizi içeriz, benim cbf le de tanışmış olursun :) şartlar uygun olursa :

Bugün çıkıyorum.Çayını içmeyi çok isterim, yanlız sabah yağmurluk sıkıştırdığım yerden düşmüş.3 tur attım bulamadım yürütmüşler 2 km alanda.
:pr:
Aydın'da uygun yağmurluk alabileceğim neresi vardır?Gelince hemen bir tane almalıyım.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Evet nonstop iki buçuk saatin ardından Aydın'a 15:30 da vardım.Hafif yağmurda ve ılık havada motosiklet zevki bambaşka idi.Şansıma yollarda yapılmıştı ve bomboştu.Kesmedi desem yeridir hala oturamıyorum :)

Aydın merkezde pazar günü ne yapacağım diyen varsa bir görüşelim, konuşalım, zaman geçirelim.Pazartesi istikamet Nazilli.

İyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst