- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
Evet nonstop iki buçuk saatin ardından Aydın'a 15:30 da vardım.Hafif yağmurda ve ılık havada motosiklet zevki bambaşka idi.Şansıma yollarda yapılmıştı ve bomboştu.Kesmedi desem yeridir hala oturamıyorum
Aydın merkezde pazar günü ne yapacağım diyen varsa bir görüşelim, konuşalım, zaman geçirelim.Pazartesi istikamet Nazilli.
İyi forumlar.
Bodruma döndünüzmü , sizden ses soluk çıkmayınca sorayım dedim