Arkadaşlar hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim.Ben bir motosiklet aşığı olarak keşke daha büyük cc kullansam diyorum,oda olur yolun başındayız.Sağanak fırtına dinlemeden işe gidiyorum.Mecburumda servis yok güzergahta o yüzden tesisat tam.yağmurluklar,deri diz örtüsü caterpiller bot,full armor.Kulağımda clasic müzik
160-180 Km zaten düz ova çoğunlukla kaymak asfalt söke ovası.Yaz sonu gibi 2 kişi 2 el çantası 80 sabitleyip gittik.Ortada bir çay molası verdik.Eminim bir V-strom olsa durmadan 2 saatte gidilir.Ben tahminen 3.5 saatte gideceğim sakin sakin.Otobüs molalarla o kadar yapıyor.Daha önce o kadar sürmüştü bu sefer yanlızım hafif eşyam.Rüzgarda ilk sefer gibi etkileyemeyecek.
Herkese iyi dileklerinden ötürü saygılar, sevgiler.
Daha zaman var çıkar bir deli daha
