Yine kaza Yine Ölüm ( ucuz kurtuldum )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Geçmiş olsun iso
Vefat eden amcaya da tanrıdan rahmet diliyorum.
Adamın eceli gelmiş,sana patlamamış da arkadaki arabaya patlamış;verilmiş sadakan varmış.Bu arada olay nerede meydana geLdi ?

kanal üzerinde afetevlerine giderken pazar yerinin ordaki mutlu kavşağııı incirlikten gelirken kısa yol diye orayı kullanıyorum


ii dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Çok çok geçmiş olsun. Allah rahmet eylesin.Ruhuna dua edelim.Doğumlar güzel de ölümler olmasa
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
çok geçmiş olsun yaa :pale: keşke adamcağız da ölmeseydi :pale: bu arada sence kim suçlu ? suç kimin? arabanınmı motorunmu ?

edit: pardon yanlış okumuşum yazını evet motosiklette suç var karşıdan karşıya geçmek için beklenmezmi yaaa :pale: bu arada adam hareket ettikten sonra sen niye ettin?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Geçmiş olsun arkadaşım. Adamcağıza da Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
isocum aman diyim...
abi çok ucuz atlatıyosun verilmiş sadakan varmış, geçmiş olsun çok..
ölen abimize de çok üzüldüm, sabır diliyorum yakınlarına.
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
çok geçmiş olsun kardeşim oldukça üzücü bir olay ama ne diyelim allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nur içinde yatsın sanada tekrar çok geçmiş olsun senin bi kan filan akıtman lazım bence
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iso sanada büyük geçmiş olsun.ölene allah rahmet eylesin.lütfen dikkat edelim...
kendimiz ve bizi sevenler için
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun arkadasım yaa ucuz kurtulmuşsun
amcaya da Allah rahmet eylesin:pale:
kendine dikkat et
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
Verilmiş sadakan varmış kardeşim. Hep dikkatli olmak lazım dalgınlığa gelmiyor biliyorsun.

Adamcağıza Allah rahmet eylesin.Kalanlara sabır versin.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
102
yine kaza yine kaza,dün sahil yolundada bi bayan sürücüyü sıkıştırmışlardı neyseki fazla birşeyi yokru bayanın alllahtan kaskı vardı ama motoru çok kötüydü:(kaza geçiren tüm arkadaşlara geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Korku filmi gibi,sen kurtarıyosun ama kangoo çarpıyor ve amca vefat ediyor.Ve sen bu olayları aynandan görüyosun.Verilmiş sadakan varmış.Amcayada Allahtan rahmet dilemekten başka bişey kalmamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst