Sizin orada tarafik teksasa dönmüş, sağ kalmak tesadüf gibi...
biliyorum kanka orada buna benzer cok kaza oluyo...geçmiş olsun..yaşlı amcada keşke biaraz daha dikkatli olsaydı ona da allah rahmet eylesinale:
Çok geçmiş olsun.. :rendeer:
Amcaya da Allah Rahmet Eylesin..ale:
Mekanı cennet olsun inşallah..:salut: