- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #41
Geçmiş olsun iso
Vefat eden amcaya da tanrıdan rahmet diliyorum.
Adamın eceli gelmiş,sana patlamamış da arkadaki arabaya patlamış;verilmiş sadakan varmış.Bu arada olay nerede meydana geLdi ?
kanal üzerinde afetevlerine giderken pazar yerinin ordaki mutlu kavşağııı incirlikten gelirken kısa yol diye orayı kullanıyorum
ii dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar