- Katılım
- 17 Mar 2008
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam. Bu arada adım Kaan. 16 yaşında Lise 2'nci sınıf öğrencisiyim. Motor sporlarına bugüne kadar çok fazla merakım olmadıysada babam (jameika34) sayesinde yavaş yavaş motor sevdası bendede yeşermeye başladı. Bundan 2 yıl önce motor kullanmaya başladım. (Tabiki trafiğin olmadığı açık alanlarda izin veriyor babam kullanabilmem için) Derslerimden dolayı çok fazla ilgilenemesemde içimdeki bu sevginin dahada büyüyeceği ve coşacağı kanısındayım sizler ve babamın sayesinde. Umarım bu sitede fırsat buldukça sizlerin bana göstereceği yoldan giderek faydalı birşeyler öğrenir ileridede iyi bir motor sürücüsü olarak birlikteliğimize perçin vurmuş oluruz.:cat:
Son düzenleme: