Yeter Artık Beni'de Aranıza Alsanız Diyorummm

Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Hoşgeldin kardeş :rendeer: aramızdasın zaten:)
Baban senin için doğru olanı yapıyor.Kolaymı sanıyorsun bir evlat yetiştirip sonrada onu bilinç düzeyi tam oturmamış bir toplumda böyle bir araca yani motosiklete sevgi duymasını teşvik etmek.Eminim baban bunu bilinçli olarak ve sana motosiklet üzerinde hayatta kalman için gerekli eğitim ve becerileri kazandıracak şekilde yapıyor.Babanıda takdir ediyorum buradan.Bende baba olursam aynı şekilde davranırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst