- Katılım
- 17 Mar 2007
- Mesajlar
- 246
Hoşgeldin kardeş :rendeer: aramızdasın zaten
Baban senin için doğru olanı yapıyor.Kolaymı sanıyorsun bir evlat yetiştirip sonrada onu bilinç düzeyi tam oturmamış bir toplumda böyle bir araca yani motosiklete sevgi duymasını teşvik etmek.Eminim baban bunu bilinçli olarak ve sana motosiklet üzerinde hayatta kalman için gerekli eğitim ve becerileri kazandıracak şekilde yapıyor.Babanıda takdir ediyorum buradan.Bende baba olursam aynı şekilde davranırdım.
Baban senin için doğru olanı yapıyor.Kolaymı sanıyorsun bir evlat yetiştirip sonrada onu bilinç düzeyi tam oturmamış bir toplumda böyle bir araca yani motosiklete sevgi duymasını teşvik etmek.Eminim baban bunu bilinçli olarak ve sana motosiklet üzerinde hayatta kalman için gerekli eğitim ve becerileri kazandıracak şekilde yapıyor.Babanıda takdir ediyorum buradan.Bende baba olursam aynı şekilde davranırdım.