Yeniden Doğuş Hikayesi..

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
helal olsun walla ya :) imrenek tekrar tekrar baktım kardeşim. süper iş çıkartmışsınız..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
deponun 2 tanemi kapagı var son resımde sankım ole:)

ellerinize sağlık..bi gün 2 zamanlı motor alırsam ilk size danışırım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
tebrik ederim emege saygı duyuyorum
fakat eksozun kabını son resimde takılmamış gördüm.
birde benzin deposu için iki depo kapagı mı kullanılıyor, yoksa birisi başka şey için mi?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Bana da öğretirsin dmi ilk fırsatta zaten Lüleburgaza gelmem lazımmm .. :p Moderatör olmama da az kaldı :mrgreen:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
vay be yeniden canlanmıs teknik özellikleri nedir bunun bide bunun tamamlanması ne kadar süre aldı
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi çok güzel bir çalışma olmuş, güzel bir işçilik çıkartmışsınız.Ellerinize sağlık grup olarak.Yalnız birkaç ayrıntıyla daha da güzel olacağını düşünüyorum.Saygılarımla.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
herşey süper ama o yeşil park lambası türkiyede olduğunu belli etmiş:cat:
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
ellerine ve sevgine sağlık bir motor ancak bu kadar azim ve tutkuyla toplanır :)
heralde bu zahmetten sonra motoruna biri yanlışlıkla çizik atsa sende ona atarsın... :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ellerinize sağlık.
Güzel iş çıkartmışsınız.

Merak ettim.
Resimlerde pek net gözükmüyor.
Bu motosikleti de tanımıyorum.
Bu nedenle sormazsam duramam.
Çift depo kapağı mı var motorda?
Bana mı öyle geliyor?
Sanki Lemans için hazırlanmış gibi.:silent:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
elinize ve emeğinize sagyı duymak gerekir işte azmin sonucu şimdi bu alate bindiginde bu benim bir parcam diyebileceksin:) her vidasına dokunmuşlugun var..benim atölyem yok malesef bu işleri bende seviyorum :mrgreen: fırsat blsam bende hurda bir motoru adam ettmek isterim.
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
222
elinize ve eginize sagyı duymak gerekir işte azmin sonucu şimdi bu alate bindiginde bu benim bir parcam diyebileceksin:) her vidasına dokunmuşlugun var..benim atölyem yok malesef bu işleri bende seviyorum :mrgreen: fırsat blsam bende hurda bir motoru adam ettmek isterim.



valla kesinlikle katılıyorum benim mesleğimde elektrik-elektronik olduğu için bu işin zevkini bilirim insana farklı bir haz veriyo :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst