Emrah abi bu şekilde motosiklet toplamayı nerden öğrendin ?
Güzel iş çıkarmışsın emrah helal olsun,etiketlere koptum ben![]()
eline sağlık çok uğraşmışsın . Ne kadara mal oldu bu sana![]()
elinize ve eginize sagyı duymak gerekir işte azmin sonucu şimdi bu alate bindiginde bu benim bir parcam diyebileceksinher vidasına dokunmuşlugun var..benim atölyem yok malesef bu işleri bende seviyorum :mrgreen: fırsat blsam bende hurda bir motoru adam ettmek isterim.