Yeniden Doğuş Hikayesi..

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Vay be zamanında neler yapmışız..
Şimdi öylesine zor geliyo ki böyle işler yapmak..
Yaşlandık mı ne :silent:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Konuda yeniden doğmuş.
İyide olmuş. Emeğine sağlık. Gün geçtikçe banada zor geliyor bazı şeyler . Benimde kenarda durup ilgi bekleyen bir makinem var :(
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Elıne koluna saglık emek verılerek yapılan hersey degerlıdır emek verılıyorsa saygı duyuludu ıcındır tebrıkler...
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Ahh Böyle Ufak Bi Yerim Olsa Bendende Ne Makinalar Çıkıcakta Yer Yok İşte Söküp Takmaya.

Ama Güzel Çalışma Olmuş Acaba O Motor Noldu Şimdi Nerde Kullanılıo Mu ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ahh Böyle Ufak Bi Yerim Olsa Bendende Ne Makinalar Çıkıcakta Yer Yok İşte Söküp Takmaya.

Ama Güzel Çalışma Olmuş Acaba O Motor Noldu Şimdi Nerde Kullanılıo Mu ?

Arkadaşım en önemli si o heves ,heyecan olucak. O oldumu yerin önemi yok. Al bende yerde var ama elimi bile süremiyorum :(
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Arkadaşım en önemli si o heves ,heyecan olucak. O oldumu yerin önemi yok. Al bende yerde var ama elimi bile süremiyorum :(

Bende Heves Warda Şartlar El Vermio Sitenin Ortasında Söküp Takıcak Halim Yok En İyi Öğrenme Yönetemi Bişey Bozmaktan Geçermiş Bişeyin Nasıl Bozulduğunu Biliyosan Yapmasınıda Bilirsin 3-5 Kere Motoru Dağıttın Mı 1 Kerede Toplarsın.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Motor nerde bilmiyorum..
Ben verdim istanbula bidahada haber alamadım..
Gerçi bununla birlikte bir arkadaşa yamaha rx te verdım sozde ruhsatları uzerlerıne alacaklardı ama hala ses yok..
2 yıl geçti ve motor kayıp..
Demekki neymiş insanlara iyilik yapmıycakmıışız hayvan olanlara hayvan muamelesi yapcakmışız..
O arkadaşta okur inşallah bunu yazıcak yüzü olucak mı merak ediyorum..
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Motor nerde bilmiyorum..
Ben verdim istanbula bidahada haber alamadım..
Gerçi bununla birlikte bir arkadaşa yamaha rx te verdım sozde ruhsatları uzerlerıne alacaklardı ama hala ses yok..
2 yıl geçti ve motor kayıp..
Demekki neymiş insanlara iyilik yapmıycakmıışız hayvan olanlara hayvan muamelesi yapcakmışız..
O arkadaşta okur inşallah bunu yazıcak yüzü olucak mı merak ediyorum..

Karakola Gidip Yakalatma Çıkar Bir Plaka Sorgusuna Girdiğinde Alırlar Altından Motoru.

İhmal Etme Vergileri Ruhsat Kimin Adınaysa Ona Gidiyor.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Karakola Gidip Yakalatma Çıkar Bir Plaka Sorgusuna Girdiğinde Alırlar Altından Motoru.

İhmal Etme Vergileri Ruhsat Kimin Adınaysa Ona Gidiyor.

Gerek kalmadı sımdı alan kişi beni buldu borç yuzunden gezemıyormuş.
Numarası var yenıden e vekalet yollıycam uzerıne almazsa polise adresı verip bağlatırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun emeğinize sağlık.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Toplayacak varsa elımde bırtane daha var.. Uygun fiyata verıcem hemde cok uygun..
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
bu sitede 2 zamanlı motor hastası pek yok gibi bende askerden sonra kafama göre king veya 115 düzecem burdanda gösteririm ne hikmetse 4 zamanlı motorlara hiç alışamadım hoşuma gitmiyor..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Sürerken bi videosunu bekliyoruz hocam eline koluna sağlık çok tatlı olmuş :mrgreen:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst