Ahh Böyle Ufak Bi Yerim Olsa Bendende Ne Makinalar Çıkıcakta Yer Yok İşte Söküp Takmaya.
Ama Güzel Çalışma Olmuş Acaba O Motor Noldu Şimdi Nerde Kullanılıo Mu ?
Arkadaşım en önemli si o heves ,heyecan olucak. O oldumu yerin önemi yok. Al bende yerde var ama elimi bile süremiyorum![]()
Motor nerde bilmiyorum..
Ben verdim istanbula bidahada haber alamadım..
Gerçi bununla birlikte bir arkadaşa yamaha rx te verdım sozde ruhsatları uzerlerıne alacaklardı ama hala ses yok..
2 yıl geçti ve motor kayıp..
Demekki neymiş insanlara iyilik yapmıycakmıışız hayvan olanlara hayvan muamelesi yapcakmışız..
O arkadaşta okur inşallah bunu yazıcak yüzü olucak mı merak ediyorum..
Karakola Gidip Yakalatma Çıkar Bir Plaka Sorgusuna Girdiğinde Alırlar Altından Motoru.
İhmal Etme Vergileri Ruhsat Kimin Adınaysa Ona Gidiyor.
Sürerken bi videosunu bekliyoruz hocam eline koluna sağlık çok tatlı olmuş :mrgreen:...