:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:Hayırlı olsun... Istersen senin yorulmaman için rodajini ben tamamlayabilirim![]()
Hayırlı olsun güzel alet,Kazasız belasız kullanımlar dilerim.fiyatı baya uygunmuş.
hayırlı olsun sevgili dostum..kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle..bu arada ne kadar mal oldu motor?
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.kaliteli makina :cat:
Hayırlı olsun, acaba 5000'luk motorun bile lastikleri nylon mu yoksa adam gibi bi lastik var mı üzerinde ?
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin......
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin kardeşim.Rengine hasta oldum yav.....Nazar değmez inşallah....
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin![]()