Cok tesekkur ederim Deniz
hayırlı uğurlu olsun TAYFUNBORA, güzel günlerde kazasız, belasız kullanmak naship olsun.
Senin adına çok sevindim
---------- Post added at 00:29 ---------- Previous post was at 00:27 ----------
Cok tesekkur ederim
hayırlı olsun tarzım olmasada güzel motor bence
---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:29 ----------
Eroldayi cok tesekkurler amin insallah
41 kere maşaallah mevlam kem gözlerden korusun
---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:31 ----------
Evet Pendik GreenPark otelin ora.Her yeni motor aldigimiz da oraya gidiyoruz

Karsilasabiriz yakiniz sohbetimizi yapariz.Gonlunden gecen motora en kisa zaman da gorusmen dilegiyle
hayırlı olsun...
fotoların çekildiği yer pendik pazar alanı değil mi?
görürüz elbet yollarda birbirimizi diyeceğim de...
benim motorum yok:salut:
kazasız belasız binlerce km yapmanız temennisiyle...
---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:33 ----------
Eroldayi cok tesekkurler amin insallah
41 kere maşaallah mevlam kem gözlerden korusun
---------- Post added at 00:38 ---------- Previous post was at 00:35 ----------
[Evet motoru ilk aldigimda da yazismistik.Cok tesekkurler
QUOTE=bluebird64;2712150]Uzun zamandır beklediğinizi bildiğim için takipteyim.
Sonunda teslim aldınız ha.

Hayırlı olsun güzel alet, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.[/QUOTE]
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:38 ----------
Cok tesekkur ederim
hayırlı olsun tarzım olmasada güzel motor bence