Yeni motorumuz Ktm Duke 200

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkür ederim.Standart 26 hp, Sebring Egzost ve yüklenen map ile 2-2,5 hp artış olacağı bilgisi verildi bayiden.Sanırım 28 hp civarı olmalı.Depo da 8-9 litre arası

hayırlı olsun. kaç beygir?bide deposu kaç lt acaba.


---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

Çok teşekkür ederim sağolun iyi dileğiniz için...

İyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Tipi ve renkleri gözüme güzel göründü... Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, keyifle kullanmanızı dilerim...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hayırlı olsun...
fotoların çekildiği yer pendik pazar alanı değil mi?
görürüz elbet yollarda birbirimizi diyeceğim de...
benim motorum yok:salut:
kazasız belasız binlerce km yapmanız temennisiyle...
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Uzun zamandır beklediğinizi bildiğim için takipteyim.
Sonunda teslim aldınız ha. :)
Hayırlı olsun güzel alet, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
172
hayırlı olsun kardeşim.kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
hayırlı uğurlu olsun TAYFUNBORA, güzel günlerde kazasız, belasız kullanmak naship olsun.
Senin adına çok sevindim :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkur ederim Deniz:)

hayırlı uğurlu olsun TAYFUNBORA, güzel günlerde kazasız, belasız kullanmak naship olsun.
Senin adına çok sevindim :)


---------- Post added at 00:29 ---------- Previous post was at 00:27 ----------

Cok tesekkur ederim

hayırlı olsun tarzım olmasada güzel motor bence


---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

Eroldayi cok tesekkurler amin insallah

41 kere maşaallah mevlam kem gözlerden korusun


---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:31 ----------

Evet Pendik GreenPark otelin ora.Her yeni motor aldigimiz da oraya gidiyoruz:)Karsilasabiriz yakiniz sohbetimizi yapariz.Gonlunden gecen motora en kisa zaman da gorusmen dilegiyle

hayırlı olsun...
fotoların çekildiği yer pendik pazar alanı değil mi?
görürüz elbet yollarda birbirimizi diyeceğim de...
benim motorum yok:salut:
kazasız belasız binlerce km yapmanız temennisiyle...


---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

Eroldayi cok tesekkurler amin insallah

41 kere maşaallah mevlam kem gözlerden korusun


---------- Post added at 00:38 ---------- Previous post was at 00:35 ----------

[Evet motoru ilk aldigimda da yazismistik.Cok tesekkurler:)

QUOTE=bluebird64;2712150]Uzun zamandır beklediğinizi bildiğim için takipteyim.
Sonunda teslim aldınız ha. :)
Hayırlı olsun güzel alet, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.[/QUOTE]

---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:38 ----------

Cok tesekkur ederim

hayırlı olsun tarzım olmasada güzel motor bence
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
bugün taksim odakulenin orda park halinde bir KTM DUKE 200 gördüm sizin miydi acaba ? :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
görünüşüyle çok hoş ismiyle çok güçlü bir motor :) bence..
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
108
Şuanda Türkiye de kendisi mevcut az önce İzmir şubesini aradım Duke 200 var dedi.Fiyatı 5000 euro
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
527
Bende alırıdm fakat kaskım full race ve aşırı pahalı oldugu için böyle bir motora binince kros vb. kasklar almak zorunda kalacağım için vazgeçtim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst