Yeni motorumuz Ktm Duke 200

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hehehe:) İlk defa 0 aldım rodajı insanın kendisinin yapması çok güzelmiş :)

Hayırlı olsun... Istersen senin yorulmaman için rodajini ben tamamlayabilirim :)


---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:03 ----------

Çok teşekkürler

hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın


---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 11:07 ----------

Çok teşekkürler,

hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın


---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

Çok teşekkür ederim:) Gezilerinizi takip ediyorum

Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim.


---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:28 ----------

Çok teşekkürler,

tekerin herdaim düz bassın.hayırlı olsun.


---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:30 ----------

Çok teşekkürler,

Süpermiş hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.:cat:


---------- Post added at 13:05 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

Çok teşekkürler,

Hayırlı olsun iyi günlerde kullan cok güzel masallah


---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

Çok teşekkürler, Amin.

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin inşallah...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok şık makina dostlarım...ama sonucta bir 200 cc işte ..:pale:

Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
200 cc makina alacak olsam ben de bunu alırdım. Görüntü çok hoş. Marka da belli zaten. Hayırlı olsun.

Ancak ben rodajdan önce modlu egzoz takmamak gerek diye biliyorum. İnşallah sorun olmaz.

Bir de bişey merak ettim. Motoru tam olarak 0 km'de mi aldınız? Yani 1km'de falan mı idi yoksa tam olarak 0'mı?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler,

Hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz gule gule kullan.


---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

Çok teşekkürler.Tam benlik makina işe gidip gelirken trafikte çok rahat:)Görüntüde çok dikkat çekici.Aslında bende egzost olayını öyle biliyordum.Bayi'ye de bunu sordum.Motorun yazılımını ona göre yüklediklerini belirtiler sorun olmaz dediler.Ben de inandım valla:)

Valla motoru kardeşim teslim aldı.Tam kaç km idi bilmiyorum,ama teslim alırken çektiği foto'da km 1 görünüyordu.Ayrıca şunu biliyorum orada bayi'de test sürüşü yapıyor montaj sonrası 1 kere de kardeşime tur attırmışlar teyit için.

200 cc makina alacak olsam ben de bunu alırdım. Görüntü çok hoş. Marka da belli zaten. Hayırlı olsun.

Ancak ben rodajdan önce modlu egzoz takmamak gerek diye biliyorum. İnşallah sorun olmaz.

Bir de bişey merak ettim. Motoru tam olarak 0 km'de mi aldınız? Yani 1km'de falan mı idi yoksa tam olarak 0'mı?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Hayırlı olsun çok güzel motor Allah kaza bela vermesin.Kartal da görürsem motoru uğrarım yanınıza:mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Ben de bir akrep ısmarlıcam yakında. Rodajı bekliyordum. Birkaç kişiden rodaj bitsin öyle takarsın diye söylemler duyunca eyvallah dedik.

Benim motor da 1 km idi aldığımda. Biraz işkillendim sordum falan. Dediğiniz gibi motor kurulduktan sonra her motora test sürüşü yaptıkları söylendi. İyi o zaman sorun yok. :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok sağol Mete Han,

çok şık makina dostlarım...ama sonucta bir 200 cc işte ..:pale:

Allah kaza bela vermesin...


---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:43 ----------

Merhaba Selim:) Son hızı kendim rodaj bitene kadar göremeyeceğim, ama bayinin de söylediği bilgi söylediğin gibi.
Evet egzost sesi güçlü tok ve gayet kararlı ben çok beğendim.Akrapoviç ile arasında kalmıştım ama tercihimden memnunum

hayırlı olsun, geçen gün youtube da bir video izlemiştim, 137 km/h'e tıkanmadan çıkıyordu, eminim sen yeni egzozunla 150-160 yaptırırsın:) bu arada sebring çok klas bir markadır, kararında abartısız bir sesi arabamda alıyordum, sende eminim memnun kalırsın ...
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
hayırlı olsun. parça veya distribütör sorun yaşatmazsa bir sonraki hedefim olur kendileri. sizi takip ediyor olacağım. keyifli sürüşler...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu motoru ağva virajlarında 600 cc ler ile birlikte kullanmak büyük keyif olacaktır.... bu tarz yollarda üst cc lere kolay kullanımı ve düşük ağırlğı ile arayı açacak şansı vermesi zor görünüyor...

Rodajdan sonra 690 ve cbr 250 ile küçük bir duello ayarlanabilir:p
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan..darısı olmayanlara :) bu arada gün ışığında ayrıntılı heryerinin fotosunu çekip buraya eklermisin zahmet olmazsa :D
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
122
Kalite ve Güzellik ikisi bir arada hayırlı ve kazasız kullanmanızı dilerim.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok sagolun.

Kalite ve Güzellik ikisi bir arada hayırlı ve kazasız kullanmanızı dilerim.


---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:51 ----------

Cok tesekkur ederim.Fotograflari motoru alir almaz araya sikistirdim pek iyi degiller.Daha ozenip eklerim tabi ki

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan..darısı olmayanlara :) bu arada gün ışığında ayrıntılı heryerinin fotosunu çekip buraya eklermisin zahmet olmazsa :D


---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

:)Aynen oyle hafifligi en buyuk avantaj.Manevra ve viraj kabiliyeti ust duzeyde.Rodaj sonrasi her turlu duelloya variz ama sadece eglence icin :)

Bu motoru ağva virajlarında 600 cc ler ile birlikte kullanmak büyük keyif olacaktır.... bu tarz yollarda üst cc lere kolay kullanımı ve düşük ağırlğı ile arayı açacak şansı vermesi zor görünüyor...

Rodajdan sonra 690 ve cbr 250 ile küçük bir duello ayarlanabilir:p


---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

Tesekkurler :)Daha iyi fotograflar ve video yukleyecegim takip edebilirsin sayfayi:)

hayırlı olsun. parça veya distribütör sorun yaşatmazsa bir sonraki hedefim olur kendileri. sizi takip ediyor olacağım. keyifli sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst