- Katılım
- 2 Eyl 2011
- Mesajlar
- 10
tekerin herdaim düz bassın.hayırlı olsun.
Hayırlı olsun... Istersen senin yorulmaman için rodajini ben tamamlayabilirim![]()
hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın
hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim.
tekerin herdaim düz bassın.hayırlı olsun.
Süpermiş hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.:cat:
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan cok güzel masallah
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin inşallah...
Hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz gule gule kullan.
200 cc makina alacak olsam ben de bunu alırdım. Görüntü çok hoş. Marka da belli zaten. Hayırlı olsun.
Ancak ben rodajdan önce modlu egzoz takmamak gerek diye biliyorum. İnşallah sorun olmaz.
Bir de bişey merak ettim. Motoru tam olarak 0 km'de mi aldınız? Yani 1km'de falan mı idi yoksa tam olarak 0'mı?
çok şık makina dostlarım...ama sonucta bir 200 cc işte ..ale:
Allah kaza bela vermesin...
hayırlı olsun, geçen gün youtube da bir video izlemiştim, 137 km/h'e tıkanmadan çıkıyordu, eminim sen yeni egzozunla 150-160 yaptırırsınbu arada sebring çok klas bir markadır, kararında abartısız bir sesi arabamda alıyordum, sende eminim memnun kalırsın ...
Kalite ve Güzellik ikisi bir arada hayırlı ve kazasız kullanmanızı dilerim.
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan..darısı olmayanlarabu arada gün ışığında ayrıntılı heryerinin fotosunu çekip buraya eklermisin zahmet olmazsa
![]()
Bu motoru ağva virajlarında 600 cc ler ile birlikte kullanmak büyük keyif olacaktır.... bu tarz yollarda üst cc lere kolay kullanımı ve düşük ağırlğı ile arayı açacak şansı vermesi zor görünüyor...
Rodajdan sonra 690 ve cbr 250 ile küçük bir duello ayarlanabilir![]()
hayırlı olsun. parça veya distribütör sorun yaşatmazsa bir sonraki hedefim olur kendileri. sizi takip ediyor olacağım. keyifli sürüşler...
hayırlı olsun darısı bize![]()