Yeni motorumuz Ktm Duke 200

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hayırlı olsun, acaba 5000€'luk motorun bile lastikleri nylon mu yoksa adam gibi bi lastik var mı üzerinde ?
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Hayırlı olsun... Istersen senin yorulmaman için rodajini ben tamamlayabilirim :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin tekeriniz düz bassın
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin...süper duruyor gerçekten :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin inşallah...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli ugurlu olsun, kazasiz belasiz gule gule kullan.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun gerçekten herkesin kalbini çalacak güzellikte bir makine :) Allah siz isteyene kadar ayırmasın sizi
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
hayırlı olsun sevgili dostum..kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle..bu arada ne kadar mal oldu motor?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler:)

Hayırlı olsun güzel alet,Kazasız belasız kullanımlar dilerim.fiyatı baya uygunmuş.


---------- Post added at 09:12 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

Çok sağol valla İlker'im:) İnşallah, sanırım aksesuarlar ile 13500-14000 tl'yi buldu.


hayırlı olsun sevgili dostum..kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle..bu arada ne kadar mal oldu motor?


---------- Post added at 09:14 ---------- Previous post was at 09:12 ----------

Çok teşekkürler:)

hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.kaliteli makina :cat:


---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:14 ----------

Teşekkürler.Lastikler iyi

Hayırlı olsun, acaba 5000€'luk motorun bile lastikleri nylon mu yoksa adam gibi bi lastik var mı üzerinde ?


---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:17 ----------

Çok teşekkürler:) Amin

hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin......
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin kardeşim.Rengine hasta oldum yav.....Nazar değmez inşallah....
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hayırlı olsun, geçen gün youtube da bir video izlemiştim, 137 km/h'e tıkanmadan çıkıyordu, eminim sen yeni egzozunla 150-160 yaptırırsın:) bu arada sebring çok klas bir markadır, kararında abartısız bir sesi arabamda alıyordum, sende eminim memnun kalırsın ...
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun.kazasız,belasız,cezasız günlerde zevkle kullanın.:cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst