- Katılım
- 14 Tem 2005
- Mesajlar
- 69
- Konu Yazar
- #1
ewet arkadaslar uzun ugraslarım sonunda yeni motorumu alabildim ben honda innova ve yamaha ybr arsında gidip gelirken kymco movie xl modelinin 150cc olanının cıktıgını gördüm incelemelerim sonucunda önceden bahsettiğim bu iki motordan üstün oldugunu gördüm güc parca tork olsun bu iki motordan da üstün geldi bana umarım yanılmamısımdır fiyatta cok uygundu plaka hariç 3000 ytl ye aldım bu arada motor 11hp ve 11.6 tork var insallah beni yanıltmaz