yeni motorumu aldım

Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
69
ewet arkadaslar uzun ugraslarım sonunda yeni motorumu alabildim ben honda innova ve yamaha ybr arsında gidip gelirken kymco movie xl modelinin 150cc olanının cıktıgını gördüm incelemelerim sonucunda önceden bahsettiğim bu iki motordan üstün oldugunu gördüm güc parca tork olsun bu iki motordan da üstün geldi bana umarım yanılmamısımdır fiyatta cok uygundu plaka hariç 3000 ytl ye aldım bu arada motor 11hp ve 11.6 tork var insallah beni yanıltmaz
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
26
hayırlı olsun kazsız kullan bende motor almayı düşünüyorum araştırıyorum yeni aldığın motorun internet adresi varmı?yazarsan sevinirim
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel duruyor nazar boncuğu tak:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst