yeni motorumm ve ben :)

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
biz yenibosnada oturuyoruz .eşim boşnak ondan kaptım bişeyler :) onlarında pendikte bi sürü akrabası var ..tabi 500 evlerdede. bu FSM die bi alışveriş yeri var pendik istasyonunun orada ..oralar işte ..sende büyük ihtimal o civarda oturuyosundur
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
evet yakınım :) :)
pendik stadyumunun hemen yanında oturuyorum ben :) :)
bizimde 500 evlerde var akreba :) :)
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
kesin tanıyorsundur akrabalarını .zaten herkes tanır birbirlerini ..bizde 2-3 haftada bir geliriz o taraflara . murat abi var :) eyüp abi var hatta onun oralarda bi meyhanesi var gitmişindir :mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14
güzel makine sana yakısmıs merak ettım yanındakı motorla hıc yarıstınızmı sonuc ne oldu ?
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
bosnaklar arttı masallah .tamam kardeş içeriz inş.bi iki hafta gitmicem.haberleşiriz buradan
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni gördüm wallahi billahi :) Allah nazardan saklasın iyi bak cıbıra karda kışta bırakma öylee aaa :mrgreen: Bu yaza alabilirsem yeniden gezeriz kardeş kardeş :cherry: Tekrar hayırlı uğurlu olsun Semih, dikkatli sür çocuum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst