bidahaki geldiğinde müsait bi zamanda bi kahve içelimkesin tanıyorsundur akrabalarını .zaten herkes tanır birbirlerini ..bizde 2-3 haftada bir geliriz o taraflara . murat abi vareyüp abi var hatta onun oralarda bi meyhanesi var gitmişindir :mrgreen:
fala bratepazicu necu panut
cuvacu glavu
![]()
![]()