yeni motorumm ve ben :)

Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
Yeni gördüm wallahi billahi :) Allah nazardan saklasın iyi bak cıbıra karda kışta bırakma öylee aaa :mrgreen: Bu yaza alabilirsem yeniden gezeriz kardeş kardeş :cherry: Tekrar hayırlı uğurlu olsun Semih, dikkatli sür çocuum :rendeer:


sağol ablacımmmm :) :)
inşallah alırsın sende bu yaz gezeriz kardeş kardeş :) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

Bu arada Ben Korkut.:p

bende semko memnun oldum :p :p :p
102 dalmaçyalı yaptk abi :p :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------

havalar düzelsin en yakın zamanda yeni motorla ıslatma mangalı yapıcaz maltepe sahilde :) :)
gürkan dede korkut amca bu organizasyona önderlik ediceekk :p :p :p
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yakışıklıymış kerata :D Bende mi alsam cbr ne :)

Böyle cbr125 resimleri görünce canım çekiyor bir anda kendimi sahibinden'de ilanları incelerken buluyorum :) yok bana 125lik yok 600 e geçme zamanım geldi :p

Kazasız belasız kullanman dileğiyle. LS2 de herkesde var virüs gibi maaşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun.siyah bayağı güzel olmuş.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
aslan aman dikkat et orjınal lastiklerine güvenme bir ebat büyüt derim ;)
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
muaynenin geçmesini bekledim :)
bikaç gün içinde lastik olayına giriyorum zaten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst