- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Kardeşim hayırlı olsun .ALLAH cc Beraber gezmeyi nasip etsin...:cat:
Hayırlı olsun kardeşim . Allah kaza bela vermesin
kazasız belasız semih inş:rendeer:
sağol abimmm![]()
sağol dedeeeeee![]()
![]()
![]()
Yeni gördüm wallahi billahiAllah nazardan saklasın iyi bak cıbıra karda kışta bırakma öylee aaa :mrgreen: Bu yaza alabilirsem yeniden gezeriz kardeş kardeş :cherry: Tekrar hayırlı uğurlu olsun Semih, dikkatli sür çocuum :rendeer:
Bu arada Ben Korkut.![]()
3bin tlhayırlı olsun usta ayıptır sorması kaça aldın..
bate hayırlı olsun kazasız belasız inş.