Yeni motorum ve ben....

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tuğçe Kardeşim,
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız, neşe ile, keyif ile binersin işallah:cat: Eeee sonunda senide 2 tekerin direksiyonuna-gidonuna geçirttik ya, helal vallah:cat: Küçük, etkili, verimli, amacına uygun, bilinçli tartıp biçerek aldığın bir motor:cat: Keşke kardeşlerimiz senin kadar ince eleyip sık dokusa, önce Motosiklet aracını tanısa, gezilere katılsa, sosyal ortamını, teknik bilgisini, hedefini vs. bu kadar iyi incelese de kendine en uygun motoru alsa:cat::cat:

Rüzgarın, keyfin, kardeşliğin hiç eksik olmasın, güleee güle kullan:rendeer:

Dur yaavv, şeyi unutmuşum: Ne zaman ıslatıyoruz bakiim:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
cok güzelmiş cok hoş hele renkler tam BJK sıyah sele kırmızı beyaz renk
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hayırlı olsun tugce.Tekteker resimlerini bekliyoruz en yakın zamanda :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tuçe insanı skuter almış...oh ne güzel....seneyede VESPA aldırırım ben ona...

bu cıbır sevdasından kurtarırım...artcı olarak takılır o sevdaya...

Hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kazası belasız sürüşler Tuğçe :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
güle güle kullan çok sevimliymiş motorun :)
eldiven takmayı unutma en önemlisi aman he :) fren tekniklerini de öğren.
rüzgarın bol olsun.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
2006'dan beri valla sorma...
Ama bugün yine artçıydım ben:cherry::queen:
Uzun yollarda şimdilik yine artçı olurum arada sıkıntı gelir:queen:
Çok teşekkür ederimcanım:rendeer:

olsun olsun sen tecrübe kazanana kadar artçılığa devam et. yeterki başına bişi gelmesin. eninde sonuda seni de sürücü olarak gidon başında görmek çok güsel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst