- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
- Konu Yazar
- #141
valla 10 ytl koyup 4 gün gezerim:mrgreen:
Eee net başında ne duruyosun hala gidip gezsene yahuu :queen:valla 10 ytl koyup 4 gün gezerim:mrgreen:
çaylar mı şirket mi:queen::queen::queen::queen:
hergün 5km yaparsan gezersin tabivalla 10 ytl koyup 4 gün gezerim:mrgreen:
2006'dan beri valla sorma...
Ama bugün yine artçıydım ben:cherry::queen:
Uzun yollarda şimdilik yine artçı olurum arada sıkıntı gelir:queen:
Çok teşekkür ederimcanım:rendeer: