Yeni motorum ve ben....

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Pembe kendim istemediiiiim....
bu elma şekeri iyi geldi bana...
daha öle max falan yaptırtmayın bana:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
tuğçe hayırlı olsun.. güle güle kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika..Çok yakışmış gerçekten..Kazasız belasız sürüşler dilerim..:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun çok güzel şirin ve kaliteli sağlam bişeye benziyo güle güle kullanırsın inşallah.:rendeer:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
scooterla ısınamadım bi türlü ama cidden çok şirin bu ve çok yakışmış,güle güle,kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
1= feysbuk'taki gibi yine fotonun biri yan yatmış :)
2=İstanbul'da Dikkat Tuğçe çıkabilir diye tabela koycaklarmış :p, bu konuda ne düşünüyosun :p
3= motor güzelmiş :cat:

şaka bi yana, en sonunda kendi motosikletini almana çok sevindim.kazasız belasız ve ustasız sürüşler dilerim . hee ne zamandan beri bekliyon bi parti verirsin artık ilk motosiklet şerefine :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Dün hafiften toplandkk biz oraya haber gelmedi mi:)
çok teşekkür ederim...
tabelaya gelince , valla koysunlar derim:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
aferim tuğçe bacı güzel ve kendine göre bi motor almışsın ilerde daha büyük c lerde seni görmek isteriz ayrıca gidip çinliye para vermediğin için benden sana 10 üzerinden 10 puan (bide aprilia mojito' var bu sınıfta ben gördüm ama fiyatını sorduğuma pişman oldun (7000yetale)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:

aferim tuğçe bacı güzel ve kendine göre bi motor almışsın ilerde daha büyük c lerde seni görmek isteriz ayrıca gidip çinliye para vermediğin için benden sana 10 üzerinden 10 puan (bide aprilia mojito' var bu sınıfta ben gördüm ama fiyatını sorduğuma pişman oldun (7000yetale)

tugce hayırlı olsun gule gule kullan

Hepiize çok teşekkür ederim...
Evet Çinli olsun istemedim ama ilk motor için accaba alsammı dedim:)
Hepimize kazasız belasız sürüşler...

burayı nasıl haber gelcek , Anadolu Ajans ile küskünüm :p , demek partiyi kaçırdık , he o zaman ist'e gelince çaylar şirketten desene :queen:

çaylar mı şirket mi:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Güzel görünüyor gerçekten.Allah kaza bela vermesin:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst