Dün hafiften toplandkk biz oraya haber gelmedi mi
çok teşekkür ederim...
tabelaya gelince , valla koysunlar derim![]()
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
aferim tuğçe bacı güzel ve kendine göre bi motor almışsın ilerde daha büyük c lerde seni görmek isteriz ayrıca gidip çinliye para vermediğin için benden sana 10 üzerinden 10 puan (bide aprilia mojito' var bu sınıfta ben gördüm ama fiyatını sorduğuma pişman oldun (7000yetale)
tugce hayırlı olsun gule gule kullan
burayı nasıl haber gelcek , Anadolu Ajans ile küskünüm, demek partiyi kaçırdık , he o zaman ist'e gelince çaylar şirketten desene :queen:
Pembe kendim istemediiiiim....
bu elma şekeri iyi geldi bana...
daha öle max falan yaptırtmayın bana![]()