yeni motorum uglybike

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Bende hastasıyım BMW motorların. Vaktin ve tamir-bakım işlerinden anlayan bir çevren varsa; kesinlikle alınır.
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Vay Sercan hayırlı uğurlu olması dileğiyle.Nasıl bu arada artçı koltuğu ? :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
wayy yavrum bu ne çirkinlik bööle senden bile daha çirkin, çirkin dediğime bakma nazar değimesin diye güzel şeyler öyle sevilir. :wiinkk:
bak baştan söyleyeyim BMWnin bakımları çok yüksek meblağlar tutuyo, bakıma özgörkeyemi götürecen :p

kardeşim hayırlı uğurlu olsun, başkası bööle bişi alsa şaşırırdım ama sen olunca şaşırmadım, senden her an süpriz beklenir çünkü, bu da değişik bir sercan klasiği olmuş :wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.En eskisinide bulmuşsunuz yani ne diyelim :) Braz yıpranmış gözüksede biraz tadilatla güzel bir görünüme kavuşur.Bu motorlar kaç cc ve yakıttı ne durumdadır canavar şeklindemi :p:cherry:Yakıt canavarı değildir umarım.Klasik motor bence bir ayrıcalıktır.:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
Hayirli olsun kardesim Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin.. gercekten mukemmel bi motor :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar iyi dilekleriniz icin tek tek tesekur ederim... bugun motorumla guzel guzel gezdikten sonra bi ara stop ettim ve bi daha calısmadı, o sırada sansa bakın kuşadasının ıssız bi sokagında Ummet perkitanla karsılastık... motoru bi yere parkedip, işlerimi halledip döndüm bu sefer de tek kick le calıstı.. ve suan daha anca girdim otele... burdaki turistler gercekten de bayılıyorlar bu makinaya:)


makina 250 cc... bi kere de calıstı calıstı, yoksa biraz ugrastirıyor.. ama gittimi de durmak bilmiyo.. boyle bisey iste:) ama ben hic bi makina dan boyle keyif almamıstım yahu... gecen onca zamana inat hala daha yol yapmaya calısan bi makina insana gercekten cok farklı haz veriyormus...

neyse arkadaslar bi kac gun daha gecsin çözecegim makinayı, olmadı patlarsa ilerde de zengin olupta salonunda yüzme havuzu olan bi evim olursa, havuzun yanına dekor olarak koyarım artık:mrgreen:


Bu arada bu makinalardan anlayan dostlarım olmasaydı zaten pek bulasmayacaktım ama parca temini ve bakımından anladıkları icin biraz güc aldım onlardan...:wiinkk:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
hayırlı olsun kardeş dışı pek de önemli değil sen motoruna bak yeter diğerleri yavaş yavaş düzelir sonuçta BMW yani daha çoook uzun seneler binersin
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
sercan hayırlı olsun cuma gecesi saat 2:00 da sanırım seni gördüm bornova hükümet konağının orda bu bmw nin aynısı idi..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bende 1956 model bir BMW R50 kullandım. Çift silindir 500cc idi. Gerçekten güzel makinalar. Farklı bir havası var. Kullanırken debriyajı bırakıyım tek teker çekiyim falan deme sakın. Şaft sıyırırsa bulamaya bilirsin. Üstelik bu motorların ilk çıktığı yıllarda birinin teker yapmak isteyip ayna denilen tekerlek içerisindeki parçayı kırması ve getittirmek istediğinde motosikletin fiyatı ile aynı olduğunu söylemişlerdi.
Çekişi, gidişi Kuvvetlidir, güzeldir. Bu motorlar sadece kullanmalık akrobasiye müsade etmiyor malesef.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Güle güle kullan bir şeye htiyacın olursa haber ver. Motoru stop ettiğin zaman kısa süre sonra biraz zor çalışır. Bunun sebebi sanırım karbüratördeki benzin sıcaktan buharlaşıyor. Çalıştırmdan önce jikleye bas bir kaç kere daha rahat çalışacaktır. Biraz fazla sallar ama çok keyifli makinadır. Biliyosun bende de iki tane klasik var ikisnide yeni motora değişmem.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Bugun yaptıgım bazı degisiklikler,


sl271888ho5.jpg

sl271889qe0.jpg



hayırlı olsun kardeş dışı pek de önemli değil sen motoruna bak yeter diğerleri yavaş yavaş düzelir sonuçta BMW yani daha çoook uzun seneler binersin

tesekurler dostum... yavas yavas toparladıkca daha da keyif alacagım:)

sercan hayırlı olsun cuma gecesi saat 2:00 da sanırım seni gördüm bornova hükümet konağının orda bu bmw nin aynısı idi..
yok kardesim ben kusadasındayım... izmir de baskasını gormussun...

hayırlı olsun ...:)
kazasız belasız nice km ler yapman dileğiyle.:cat:
tesekurler...

Bende 1956 model bir BMW R50 kullandım. Çift silindir 500cc idi. Gerçekten güzel makinalar. Farklı bir havası var. Kullanırken debriyajı bırakıyım tek teker çekiyim falan deme sakın. Şaft sıyırırsa bulamaya bilirsin. Üstelik bu motorların ilk çıktığı yıllarda birinin teker yapmak isteyip ayna denilen tekerlek içerisindeki parçayı kırması ve getittirmek istediğinde motosikletin fiyatı ile aynı olduğunu söylemişlerdi.
Çekişi, gidişi Kuvvetlidir, güzeldir. Bu motorlar sadece kullanmalık akrobasiye müsade etmiyor malesef.

sanırım onceki süpermoto fotograf ve video paylasımlarım yuzunden boyle dusunuyorsun:) duruldum artık... bundan sonra toz toprak yerine yağlarla boyalarla ugrasacagim:)


Güle güle kullan bir şeye htiyacın olursa haber ver. Motoru stop ettiğin zaman kısa süre sonra biraz zor çalışır. Bunun sebebi sanırım karbüratördeki benzin sıcaktan buharlaşıyor. Çalıştırmdan önce jikleye bas bir kaç kere daha rahat çalışacaktır. Biraz fazla sallar ama çok keyifli makinadır. Biliyosun bende de iki tane klasik var ikisnide yeni motora değişmem.

Motorun sorununu cozdüm akü problemiymis, yenisini aldım bi kickte calısıyor artık:) bundan sonra cok bilgiye ihtiyacım olacak ve arada rahatsız edecegim:wiinkk:

hersey icin tesekurler:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayırlı olsun.:cat:

Arka tekerin havasını kontrol ettir.::dalga::

Ben taaaa burdan gördüm.
Sen hala aynadasın kornadasın.:)
Diğer işleri sonra konuşuruz.:p

Bu arada,
sezonu güzel geçir.
Paraları kap.
Gel buraya da Kenan'ın yarışını izlemeye gidelim.
Hem para nasıl ezilir sana göstermiş olurum.:mrgreen:
Fransız yemekleri güzeldir.:cat:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
.
Hem para nasıl ezilir sana göstermiş olurum.:mrgreen:

:mrgreen:para nasıl ezilir:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun can sağlığıyla ,,sıhhatle kullanasın kazasız dertsiz tasasız...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Ben sana bir fotoğrafını göndereyim de ona göre toplarsın.
r25.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst