Arkadaslar iyi dilekleriniz icin tek tek tesekur ederim... bugun motorumla guzel guzel gezdikten sonra bi ara stop ettim ve bi daha calısmadı, o sırada sansa bakın kuşadasının ıssız bi sokagında Ummet perkitanla karsılastık... motoru bi yere parkedip, işlerimi halledip döndüm bu sefer de tek kick le calıstı.. ve suan daha anca girdim otele... burdaki turistler gercekten de bayılıyorlar bu makinaya
makina 250 cc... bi kere de calıstı calıstı, yoksa biraz ugrastirıyor.. ama gittimi de durmak bilmiyo.. boyle bisey iste

ama ben hic bi makina dan boyle keyif almamıstım yahu... gecen onca zamana inat hala daha yol yapmaya calısan bi makina insana gercekten cok farklı haz veriyormus...
neyse arkadaslar bi kac gun daha gecsin çözecegim makinayı, olmadı patlarsa ilerde de zengin olupta salonunda yüzme havuzu olan bi evim olursa, havuzun yanına dekor olarak koyarım artık:mrgreen:
Bu arada bu makinalardan anlayan dostlarım olmasaydı zaten pek bulasmayacaktım ama parca temini ve bakımından anladıkları icin biraz güc aldım onlardan...:wiinkk: