Yeni Motorum Sizlerle Rx KİNG :)

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayırlı olsun gerçekten çok diri duruyor ama en çok aynalarına bayıldım :flower:
Yaşadığın olay içinde geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bigün çevre yolundayız 250 twisterlı arkadaş var çin malı 200 lükleri geçiyor işte bana dedi kingle denesek ne olur dedi :) Farketmez kaldıralım dedim bende çocukla yan yana durduk 1 2 3 dedik kalktk ben tek yarışıyorum sanki çocuk arkamda kayboldu tabi bilmiyoki 3 km de benim kingin 175 i gördüğünü :) yani 125 cc den tutun 250 cc lik şehir içi kullanılan orjinal motorlar içinde 2 zamanlı aprılla filan hariç geçecek motor varmı bilmiyorum...

175 imi gördü yuh :) sallamasyon olmus he :) :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Çok tatlı :thumleft: gule gule kullanın her zaman dıkkatımı ceken modelıdır Yamaha'nın namı deger olum makınesı
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
aynen abiler bu makinalar hakiki japon malı parça kalitesi şimdiki yamahalara göre çok daha iyi.
2 zmanlı olmasına rağmen sahil şeridinden 400 km yol yol gezdmi temmuz ayında tık demedidiğer rx kingimle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayırlı olsun,güzel ve temiz bir makine... Allah kaza bela vermesin..

Bunların yakıt tüketimi ortalama ne kadar ?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
eğer sallamasyon diyosan atla gel 175 görmeze yakmazsam motorumu burda en adi şeyim diye konu açacam bu kadar iddalıyım bilip bilmeden az konuşmayın komik duruma sokmayın kendinizi nohut değil bu :cat:

Yapar abicim 175 çok rahat yapar..buna bende şahitim ama 160 km kaldı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst