Yeni Motorum Sizlerle Rx KİNG :)

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Arkadaşlar Gaziantepten aldığım Kingimi Sattım.Siyah favorim olması nedeniyle Tekrardan yeni Kasa 2002 siyah Yamaha Rx King 135im sizlerle.gerçekten bağımlılık yaptı.
gayet düzgün hoşafı çıkmamış Rx Kingtir Piyasada az bulunur :):)

66947885.jpg


77804525.jpg


36563976.jpg


70518865.jpg


38511763.jpg


dsc03070n.jpg
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
tebrikler kardeşim. çok az insanın sahip olabileceği bir makineye sahip olmuşsun. ALLAH ayırmasın kaza bela vermesin. mümkünse buna binme bunu salonun ortasına koy. bir salon için en güzel görüntü bu olacaktır. :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Güle güle kullan. Çok güzel görünüyor. Aynalarında olaymış en azından daha çok yorum alırmışsın :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Orjinal ayna alacam orjinal binecem buna tanesi 60 liraymış yalnz :) yorumlar için sağolun arkadaşlar benmotor bnmek için değil rx kingi hastası olduğum için aldım apayrı bişey gerçektn
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Çok nazar değer bu makinaya. Canavar gibi maşallah. Güle güle kullan.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Öncelikle hayırlı olsun.
Tamam motoru ver ben biniyim, sen arada sırada gel bak ilaç gibi gelir hastalığın geçer :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
helaaall...şu silindir bloğundaki asalete bak yav...işçilik kalite burdan belli...orjinal japon aga bunlar...gel anlat işi bilmeyene...nato kafa nato mermer...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hayırlı olsun güle güle kullan 2 zamanlımı bu?kaç model ben hiç duymamıştım bu modeli tarif edermisin nası bişi
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun enes gene dayanamamışsın iyice bağımlılık yapmış maşallah rx allah kaza bela vermesin
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Sağolun arkadaşlar motor 99-2002 yılları arası türkiyeye gelmiştir.2 zamanlı küçğk cc de en güçlü motorlardan birisidir 21 beygir gücünde 4 zmanlı 250 cc bir motora kafa tutablir abartmıyorum.eskiler bilir bu makinaları.Şuan piyasada temizi Sayılı denecek kadar azdır.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Sağolun arkadaşlar motor 99-2002 yılları arası türkiyeye gelmiştir.2 zamanlı küçğk cc de en güçlü motorlardan birisidir 21 beygir gücünde 4 zmanlı 250 cc bir motora kafa tutablir abartmıyorum.eskiler bilir bu makinaları.Şuan piyasada temizi Sayılı denecek kadar azdır.
vay güzelmiş 2 zamanlı motorlar deli ya bi arkadaşım almıştı gpz 125 mi ne turbo lu ya ne geziyodum onla vızvızzzz ses yapıo ama arı gibiydi.ya 250cc ye tabi kafa tutar 4 zaman lı 1 tur atana kadar seninki 2 tur atıyo bir tek cok benzin yakar ve zahmeti cok yag mag ekliyon işte:) ama en önemlisi herkezde olan tek tip motor deil ben o olayı sevmiom farklı olmak en güzeli tekrar hayırlı olsun temizmiş gercekten güle güle kazasız sür
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Sağolun arkdaşlar teşekkür ederim.biraz dikkatistiyor tabi 2 zmanlı motosiklet :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin çok temiz ve yakışıklı bi motor ve kıymetini bilecek bi insanda onun adına sevindim :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Amin arkadaşlar Gerekli bakımını tam yapıyorum.parça fiyatları biraz pahalı:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
kardeş motorun hayırlı olsun gerçekten çok temiz görünüyor. birşey sormak istiyorum; bu rx 135 ler 18 beygir civarıydı diye hatırlıyorum bir bilgin var mı bu konuda ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
motosiklete baktığım anda gözünden anlarım , bu alet güzel lakin ayna koymayı unutmuşlar :cherry: hayırlı olsun ....kazasız belasız binmen dileğiyle...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst