vay güzelmiş 2 zamanlı motorlar deli ya bi arkadaşım almıştı gpz 125 mi ne turbo lu ya ne geziyodum onla vızvızzzz ses yapıo ama arı gibiydi.ya 250cc ye tabi kafa tutar 4 zaman lı 1 tur atana kadar seninki 2 tur atıyo bir tek cok benzin yakar ve zahmeti cok yag mag ekliyon işteSağolun arkadaşlar motor 99-2002 yılları arası türkiyeye gelmiştir.2 zamanlı küçğk cc de en güçlü motorlardan birisidir 21 beygir gücünde 4 zmanlı 250 cc bir motora kafa tutablir abartmıyorum.eskiler bilir bu makinaları.Şuan piyasada temizi Sayılı denecek kadar azdır.