bu cibirlar ne benim cbf'in nede maxi'min yanina bile yaklasamiyor abartmayin o kadarda![]()
![]()
bigün çevre yolundayız 250 twisterlı arkadaş var çin malı 200 lükleri geçiyor işte bana dedi kingle denesek ne olur dediFarketmez kaldıralım dedim bende çocukla yan yana durduk 1 2 3 dedik kalktk ben tek yarışıyorum sanki çocuk arkamda kayboldu tabi bilmiyoki 3 km de benim kingin 175 i gördüğünü
yani 125 cc den tutun 250 cc lik şehir içi kullanılan orjinal motorlar içinde 2 zamanlı aprılla filan hariç geçecek motor varmı bilmiyorum...
yani 125 cc den tutun 250 cc lik şehir içi kullanılan orjinal motorlar içinde 2 zamanlı aprılla filan hariç geçecek motor varmı bilmiyorum...
eğer sallamasyon diyosan atla gel 175 görmeze yakmazsam motorumu burda en adi şeyim diye konu açacam bu kadar iddalıyım bilip bilmeden az konuşmayın komik duruma sokmayın kendinizi nohut değil bu :cat:175 imi gördü yuhsallamasyon olmus he
![]()
![]()
eğer sallamasyon diyosan atla gel 175 görmeze yakmazsam motorumu burda en adi şeyim diye konu açacam bu kadar iddalıyım bilip bilmeden az konuşmayın komik duruma sokmayın kendinizi nohut değil bu :cat: