yeni motorum kawasaki er6-f

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
evt arkadaşlar sonun da ilkokuldan beri hayallerimi süsleyen marka olan kawasakiye kavuştum.motoru tam olarak 2 hafta önce bu akşam aldım.Yazı biraz geç oldu kusura bakmayın.

baya araştırdım bu işi ama kararım motorumu aldıktan bir gün önce değişti.gerek burası,gerekse motorcu abilerimizin tavsiyelerine uydum.aslında motorumu almadan 1 gün önce kesin kararım zx6 r turuncuydu.ama işte kısmet mi diyelim kazamı diyelim.birlikte bakmaya gitmek için arağım bi abimin(uzun süredir görüşmüyorduk)e-5 te yaptığı kaza sonucu 1 yıla yakın bir süredir evde yattığını öğrendim.Bu olay beni gerçekten çok üzdü.ve bu abimin tavsiyeleriyle racing ten vazgeztim.çünkü bakınca fazla bir motor tecrübem yok.2 yıl yamaha rx135,3 yılda 125 lik çin scoter kullandım.aslında bu motosiklet için bile az bi tecrübe ama bu fırsatı kaçırmamak istedim.

her neyse motoru almaya giderken acayip heyecanlıydım ve korkuyordum.evet korkuyordum.kendimden emin değildim.acaba eve götürebilecekmiydim falan bir sürü soru vardı aklımda.her kızıltoprak z-moto ya gittim.motoru hazırlamışdı,ruhsat ve plakayı bekliyolardı.işte bu sırada motoru tanıttılar,kilit falan baktım.sonunda ruhsat plaka geldi.plaka takıldı ve sonunda ilk defa motorun üstüne oturdum.şimdi diyebilirsinizki almadan önce bakarken niye oturmadın diye? açıkçası tırstım 180 kg civarı ya düşürürsem diyerekten uzaktan baktım:).

evt ve ardından aksilik gibi yağmur başladı:).Sanki ayarlanmış gibiydi.resmen hersey üstüste gelmişti.hava kararmıştı ve yağmur başlamıştı.uzun zamandır vitesli motor kullanmamıştım(3 yıl).ayaklığı kaldırdım.vitesi 1'e attım.daha önce eski motorumun altımdan fırlama macerası oldugu için bu sefer temkinli davranarak hiç gaz vermeden debriyajı yavaşça bıraktım.motor hafifçe haraket almaya başlayınca yavaşça gaz verdim.ve sonunda motor harekete geçti.derin bir nefes aldım.O kadarda korkulacak bişi değilmiş dedim kendi kendime.z-moto nun önunden e-5 e çıktım ve ağır ağır eve sağ sağlim geldim.açıkçası söyledikleri kadar korkunç değildi.motor o kadar dengeli ve hakimiyetiniz o kadar fazlaki sanki 150 lik bir motorun üstündesiniz(gücünü saymaksak).tabi kimseye başlangıç motoru olarak tavsiye etmem çünkü ufak bi makineden sonra benim için bayaa bayaa güçlü geldi.

işte böyle şu anda motorum 410 km de her geçen gün daha çok alışıyorum.5.000 deviri geçmiyorum.ve onu gerçekten çok seviyorum.he bu arada aldıgım hafta nazarlığımıda yaptım.nasılmı derseniz şöle söyliyeyim ; siz siz olun benim gibi acemi iken yokuşta dönmeye çalışmayın.bende işte motorun giderkenki hafifliğine kullanım rahatlanığına kandım sonuçsa motoru yavaşça yere bıraktım:)bırakmak zorundaydım yoksa bacagım altında kalıcaktı.Allah tan fazla bişi olmadı ufak tefek çizikler var nazarlık hesabına.çok yazdım kusura bakmayın becerebilirsem bir kaç tanede resim koyuyorum.şimdiden herkese teşekkür ederim.









 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı Uğurlu olsun... Güle Güle kullan...

Allah kazadan beladan korusun... Keyifli sürüşler diliyorum... :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun arkadaşım...kazasız belasız kullanasın inşallah...bence diğer kardeşi ER6N'e göre çok daha güzel ve yakışıklı bi alet...:bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Süperrrr :flower:

Er-6f benimde istediğim motorlardan birisi. :joker:
2. yada 3. motor olarak tabi. :)

Ve geçelim sorulara :cherry:

Yakıt tüketimi nasıl?

Ve ne kadar resim varsa ekleyebilirmisin :queen:

Hayırlı olsun bu arada :rendeer: Darısı benimde başıma. ::154::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kısmetinde ne var ise onu alırsın gerisi hikaye tamamen :cat:
Allah kaza bela vermesin insallah.
Güle güle kullan arkadasım.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
hayırlı olsun, Allah kazadan beladan saklasın, güle güle kullan çok güzel bir tercih bence :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Süperrrr :flower:

Er-6f benimde istediğim motorlardan birisi. :joker:
2. yada 3. motor olarak tabi. :)

Ve geçelim sorulara :cherry:

Yakıt tüketimi nasıl?

Ve ne kadar resim varsa ekleyebilirmisin :queen:

Hayırlı olsun bu arada :rendeer: Darısı benimde başıma. ::154::



yakıt tüketimi bana biraz fazla geldi belkide rodaj nedeniyle.Aldığım gün depoyu fulledim.45 milyona doldu.scooterdan geçince biraz koyuyo amam:p.her neyse 240. km de ışık yandı.ama bilmiyorum ışık yandıktan sonra ne kadar gidiyo kitabını alma fırsatım olmadı henüz bayiden.

darısı seninde başına dostum :)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
kral makina güle güle kullan. göstermeyin bana böyle yakışıklı makinaları :pr:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
yakıt tüketimi bana biraz fazla geldi belkide rodaj nedeniyle.Aldığım gün depoyu fulledim.45 milyona doldu.scooterdan geçince biraz koyuyo amam:p.her neyse 240. km de ışık yandı.ama bilmiyorum ışık yandıktan sonra ne kadar gidiyo kitabını alma fırsatım olmadı henüz bayiden.

darısı seninde başına dostum :)

İnşallah.
icon_razz.gif
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım niye kawasaki aldın benim yengede var yedek parçası yokmuş :p birileri mutlaka yazmadan ben yazayım dedim :cherry:

hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Benimde cbr da biraz daha tecrüne edindikten sonra almak istediğim motor bu. Gerçekten çok güzel motorun var. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Yakıt durumunu hiç hesapladınmı. Bu motor için çok az yakıyor diyolar. Gerçi şu an rodajdasın ama yinede merak ettim. Bir soru daha. Plaka + ruhsat vs vs herşey dahil kaç para ödedin ?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güle güle kullan çok iyi bir seçim yapmışsın...

Bence Zx-6R yerine Er-6 alman çok çok iyi olmuş... Iyiki tavsiyelere uymuşsun... Er-6 gerçekten kullanması çok kolay , dengeli ve hafif bir makine... Ve zx-6r ile arasında dağlar kadar fark var. Bu motorla kazasız belasız tecrübeler edinmen dileğiyle...
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
arkadaşım niye kawasaki aldın benim yengede var yedek parçası yokmuş :p birileri mutlaka yazmadan ben yazayım dedim :cherry:

hayırlı ugurlu olsun

:):):) banada çok diyen oldu ama gülüp geçtim.ben z-moto ya güveniyorum.tüm kawasakiciler gibi.

Benimde cbr da biraz daha tecrüne edindikten sonra almak istediğim motor bu. Gerçekten çok güzel motorun var. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Yakıt durumunu hiç hesapladınmı. Bu motor için çok az yakıyor diyolar. Gerçi şu an rodajdasın ama yinede merak ettim. Bir soru daha. Plaka + ruhsat vs vs herşey dahil kaç para ödedin ?

herşey dahil son 15.000 ytl nakitte anlaştık.2006 model gri renkli daha trafiğe çıkışı yapılmamış 0 km si vardı ama ben siyahını tercih ettim pişmanda değilim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Hayırlı uğurlu olsun Marv.Allah kazadan beladan korusun inşallah.Güle güle kullan.:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Güle güle kullan çok iyi bir seçim yapmışsın...

Bence Zx-6R yerine Er-6 alman çok çok iyi olmuş... Iyiki tavsiyelere uymuşsun... Er-6 gerçekten kullanması çok kolay , dengeli ve hafif bir makine... Ve zx-6r ile arasında dağlar kadar fark var. Bu motorla kazasız belasız tecrübeler edinmen dileğiyle...

teşekkür ederim.özellikle z-motoda konuştuğum bi abimiz 20 yıla yakın motokros,enduro deneyiminden sonra zx10 r almıştı.O abimizin anlattıklarıda beni çok etkiledi özellikle kararımı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motora bak :cat: hayırlı olsun :) kazasız sürüşler dilerim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst