- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Hayırlı olsun, en büyük kazan bu olsun inşallah. :cat:
Güle güle kullan çok iyi bir seçim yapmışsın...
Bence Zx-6R yerine Er-6 alman çok çok iyi olmuş... Iyiki tavsiyelere uymuşsun... Er-6 gerçekten kullanması çok kolay , dengeli ve hafif bir makine... Ve zx-6r ile arasında dağlar kadar fark var. Bu motorla kazasız belasız tecrübeler edinmen dileğiyle...