yeni motorum kawasaki er6-f

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kardeş darısı bizim başımıza inşl
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tüh...Bak şimdi servis sorunuda yaşıyacaksın...Ben aldım pişmanım....Kimse bakmıyor motoruma....:salut:

Yakında herkes kawasaki alıcak....Güzel seçim yapmışsın...Hayırlı olsun...:cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
kazasız belasız kullanman dileğiyle..

rodajı bittikten sonra 180-190 lara düşücektir. aman rodaja dikkat bendede bandit var ve karbüratörlü şu an benim motor gibi yakıosun bende full depo sonuna kadar 280 km gidiyorum. bu hafta bakalım bı karbüatör bakım onarım temizlik işlerine gircem yinede şanslısın. enjeksionlu ve 2 silindirli bir makina keyifle kullanman dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Bereketiyle geliyo bu kawalar

R3N ye Er-6 yi teslim aldik yagmur yagıyodu.
Ben moturu teslim aldim yagmur yagıyodu
Sen er6 yi cikarmisin yagmur baslamis =)

Bu arada isik yandigi gibi alirsan 37-38 milyoın aliyo depo. Bence motorun yakıtı super akilli kullanimda 110 ve 130bin civari yaktı dun 1.000km bakımını yaptırdım bakalım neler yakıcak merak ediyorum...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum hayırlı olsun.Allah kaza vermesin.
çizikleri boşver,süs biblosu almadın,kullanmalık makina aldın.
iyi günlerde kullan.:rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
hayırlı olsun gercekten guzel bı motosiklet:bounce: kazasız kullanman dılegıyle
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, scooterdan sonra ilk vitesli motorun mu ? Zorlandın mı ?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Çok güzel bir makina, hayırlısı olsun.Bende böyle bir makineye sahip olmak istedim fakat imkanlar... İnş. ileride :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
55
Er6 F benim beğendiğim motorlar arasında. Dizaynı ve arka süspansiyonun konumu çok hoşuma gidiyor.
Hatasız, kazasız inşallah. Hayırlı olsun.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
29
Hayirli olsun öncelikle

Güle güle kullan çok iyi bir seçim yapmışsın...

Bence Zx-6R yerine Er-6 alman çok çok iyi olmuş... Iyiki tavsiyelere uymuşsun... Er-6 gerçekten kullanması çok kolay , dengeli ve hafif bir makine... Ve zx-6r ile arasında dağlar kadar fark var. Bu motorla kazasız belasız tecrübeler edinmen dileğiyle...

benim motor bilgim zayif acaba niye zx6r kötü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst