- Katılım
- 18 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,141
- Konu Yazar
- #1
evt arkadaşlar sonun da ilkokuldan beri hayallerimi süsleyen marka olan kawasakiye kavuştum.motoru tam olarak 2 hafta önce bu akşam aldım.Yazı biraz geç oldu kusura bakmayın.
baya araştırdım bu işi ama kararım motorumu aldıktan bir gün önce değişti.gerek burası,gerekse motorcu abilerimizin tavsiyelerine uydum.aslında motorumu almadan 1 gün önce kesin kararım zx6 r turuncuydu.ama işte kısmet mi diyelim kazamı diyelim.birlikte bakmaya gitmek için arağım bi abimin(uzun süredir görüşmüyorduk)e-5 te yaptığı kaza sonucu 1 yıla yakın bir süredir evde yattığını öğrendim.Bu olay beni gerçekten çok üzdü.ve bu abimin tavsiyeleriyle racing ten vazgeztim.çünkü bakınca fazla bir motor tecrübem yok.2 yıl yamaha rx135,3 yılda 125 lik çin scoter kullandım.aslında bu motosiklet için bile az bi tecrübe ama bu fırsatı kaçırmamak istedim.
her neyse motoru almaya giderken acayip heyecanlıydım ve korkuyordum.evet korkuyordum.kendimden emin değildim.acaba eve götürebilecekmiydim falan bir sürü soru vardı aklımda.her kızıltoprak z-moto ya gittim.motoru hazırlamışdı,ruhsat ve plakayı bekliyolardı.işte bu sırada motoru tanıttılar,kilit falan baktım.sonunda ruhsat plaka geldi.plaka takıldı ve sonunda ilk defa motorun üstüne oturdum.şimdi diyebilirsinizki almadan önce bakarken niye oturmadın diye? açıkçası tırstım 180 kg civarı ya düşürürsem diyerekten uzaktan baktım
.
evt ve ardından aksilik gibi yağmur başladı
.Sanki ayarlanmış gibiydi.resmen hersey üstüste gelmişti.hava kararmıştı ve yağmur başlamıştı.uzun zamandır vitesli motor kullanmamıştım(3 yıl).ayaklığı kaldırdım.vitesi 1'e attım.daha önce eski motorumun altımdan fırlama macerası oldugu için bu sefer temkinli davranarak hiç gaz vermeden debriyajı yavaşça bıraktım.motor hafifçe haraket almaya başlayınca yavaşça gaz verdim.ve sonunda motor harekete geçti.derin bir nefes aldım.O kadarda korkulacak bişi değilmiş dedim kendi kendime.z-moto nun önunden e-5 e çıktım ve ağır ağır eve sağ sağlim geldim.açıkçası söyledikleri kadar korkunç değildi.motor o kadar dengeli ve hakimiyetiniz o kadar fazlaki sanki 150 lik bir motorun üstündesiniz(gücünü saymaksak).tabi kimseye başlangıç motoru olarak tavsiye etmem çünkü ufak bi makineden sonra benim için bayaa bayaa güçlü geldi.
işte böyle şu anda motorum 410 km de her geçen gün daha çok alışıyorum.5.000 deviri geçmiyorum.ve onu gerçekten çok seviyorum.he bu arada aldıgım hafta nazarlığımıda yaptım.nasılmı derseniz şöle söyliyeyim ; siz siz olun benim gibi acemi iken yokuşta dönmeye çalışmayın.bende işte motorun giderkenki hafifliğine kullanım rahatlanığına kandım sonuçsa motoru yavaşça yere bıraktım
bırakmak zorundaydım yoksa bacagım altında kalıcaktı.Allah tan fazla bişi olmadı ufak tefek çizikler var nazarlık hesabına.çok yazdım kusura bakmayın becerebilirsem bir kaç tanede resim koyuyorum.şimdiden herkese teşekkür ederim.



baya araştırdım bu işi ama kararım motorumu aldıktan bir gün önce değişti.gerek burası,gerekse motorcu abilerimizin tavsiyelerine uydum.aslında motorumu almadan 1 gün önce kesin kararım zx6 r turuncuydu.ama işte kısmet mi diyelim kazamı diyelim.birlikte bakmaya gitmek için arağım bi abimin(uzun süredir görüşmüyorduk)e-5 te yaptığı kaza sonucu 1 yıla yakın bir süredir evde yattığını öğrendim.Bu olay beni gerçekten çok üzdü.ve bu abimin tavsiyeleriyle racing ten vazgeztim.çünkü bakınca fazla bir motor tecrübem yok.2 yıl yamaha rx135,3 yılda 125 lik çin scoter kullandım.aslında bu motosiklet için bile az bi tecrübe ama bu fırsatı kaçırmamak istedim.
her neyse motoru almaya giderken acayip heyecanlıydım ve korkuyordum.evet korkuyordum.kendimden emin değildim.acaba eve götürebilecekmiydim falan bir sürü soru vardı aklımda.her kızıltoprak z-moto ya gittim.motoru hazırlamışdı,ruhsat ve plakayı bekliyolardı.işte bu sırada motoru tanıttılar,kilit falan baktım.sonunda ruhsat plaka geldi.plaka takıldı ve sonunda ilk defa motorun üstüne oturdum.şimdi diyebilirsinizki almadan önce bakarken niye oturmadın diye? açıkçası tırstım 180 kg civarı ya düşürürsem diyerekten uzaktan baktım
evt ve ardından aksilik gibi yağmur başladı
işte böyle şu anda motorum 410 km de her geçen gün daha çok alışıyorum.5.000 deviri geçmiyorum.ve onu gerçekten çok seviyorum.he bu arada aldıgım hafta nazarlığımıda yaptım.nasılmı derseniz şöle söyliyeyim ; siz siz olun benim gibi acemi iken yokuşta dönmeye çalışmayın.bende işte motorun giderkenki hafifliğine kullanım rahatlanığına kandım sonuçsa motoru yavaşça yere bıraktım


