Yeni Motorum Kawasaki Er 5

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum :rendeer:
Motorun çok güzel..
Yeni motorunla nice Gaziantep MT buluşmaları düzenleyip,nice gezilere katılman dileğiyle :cat:

teşekürler tuncer


Aydemir hayırlı olsun paşam...
Alacağını msn'den hiçte söylemedin bak..
Senelik izin dönüşü yanına gece olduğu için uğramadan pas geçtim...
Ama inşallah haftasonu Anteb'e gelince yanına uğrayacaım..Bakalım şu
kereta nasılmış...

teşekürler paşam inan bir anlik oldu söylemeye firsat olmadı yanıma gelirsen beklerim başimin üstünde yerin var:cat::cat:


Abi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermez işallah.Yanlız abi tekeri biraz yamukmu ne :) Darısı Gönlündeki motoru almak isteyenlerin başına.

sagol gökhan darisi sana kuyrugu bir ara düzeltiriz:queen::queen::queen:

aydemir abiii hayırlı uğurlu olsunnn,çocuğum olmuş gibi sevindim vallaha,tekerin düz bassınnn, eeee artıkım senin içinde kenya malkara yarım saat ne dersinnn?:)

teşekürler iso yarim saat nedir ki 15 dakka :p:p


waaayy aydemir abi hayırlı olsun güle güle kulanasın hele anlat kaça aldın kac basıyo bu marka ve modeli almandaki sebep neydi
bu arada renk harika:cat:

sagol cengizim basmak kısmet olmadı daha malum hava biçak gibi kesiyor

Ali abim benim hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel günlerde kullanırsın inşallah.Abi bu kavazakimi:p acı beni bi kere gezdirsene:mrgreen:Allah nazardan saklasın.

ali kardeşim biz senın gibi gsr 600 binmiyoruz:queen::queen::queen:evet kawasaki :p:p bu arada teşekürler

hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnn abiii
g.antep mt motosikletleri yavaş buyutuo sıra kimde acaba bendemi:p

burak herşeyin hayırlısı olsun

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan

teşekürler

hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle kazasız belasız binmeyi nasip etsin.

sagol arkadaşim

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol kilometre'ler... :rendeer:
Plakada tam olmuş.:cat:

teşekürler evet plaka tam kendisi oldu

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ER5 güzel makinadır hayrını gör...:cat:

teşekürler syriana seninde makinen hayırlı olsun

Hayırlı olsun :rendeer:

:cat::cat:

hayırlı uğurlu olsun arkadaşım maşşallah kazasız belasız kullan inşallah:rendeer:

sagol arkadaşim

Ali abi hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin inş abicim yaza bişi kalmadı zaten bomba gibi geliyoruz tekrar takrar hayırlı ugurlu olsun çok sevindim rengide ortalıgı yakacak gibi valla..:D

teşekürler harun

:rendeer: vay abıcım hayırlı ugurlu olsun allah kasza bela vermesın ...

sagol kardeşim darisi sana

çok sevindim...hayırlı olsun...kazasız belasız kullanman dileğiyle ...

teşekürler mete han

Obaa eski ybrcilerden biz mi kaldık bi yahuu :p Hayırlı uğurlu olsun:wiinkk:

sagol babacan bizim ruhumuzda var hala ybr

hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın

teşekürler

hayırlı uğurlu olsun. güzel günlerde kullan.

sagol:cat:

aydemirim hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.
kalkışlarda dikkat et gaz kolunu fazla çevirme pati çeker,kaydırırsın.tam hakim olana kadar hız yapmaya kalkma sakın.
tekrar hayırlı olsun:rendeer: ama sanki kuyruk eyri gibi duruyor :p
artık mendereste bi tepsi antep baklavayla düzeltiriz herhalde:cherry:

gürsel kardeşim senın canın sagolsun yedirelim istedigin baklava olsun uyarılarını dıkkate alacagım teşekürler

hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin yanlız ilk işş arka tekeri kalınlaştırr
sagol :cat::cat:
dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde binmek nasip olsun...:rendeer:
teşekürler
aydemir ağbi.hayırlı olsun,güle güle kullan.kazasız belasız.

bora abi iyi niyetlerin için teşekürler


arkadaşlar hepinize iyi niyetleriniz için teşekürler

model :2006
km :3500
fiyat :8000 ytl
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hey maşallah.. abicim allah kaza bela vermesin.. güle güle kullanman dileğiyle..

2006 model mi.. vallahi ben sıfır sandım.. süper abi..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
yahu işlerin yoğunluğundan dolayı şunun şurasında bir aydan belli aranızda yokum. Neler neler olmuşta haberim yok yahu aşk olsun vallaha. Ama güzel makina Allah nazardan saklasın. Hayırlı uğurlu olsun. Yüce mevlam inş. kazasız belasız, güle güle kullanmayı ve eskitmeyi nasip eder inş. Darısı benim başıma demicem çünki sen benim öncelikle ne istediğimi biliyorsun abi:) hadi bakalım gruptaki japon motora sahip olanlar, yavaş yavaş büyütüyor motorları hayırlısı olsun. darısı diğer arkadaşlarımın ve isteyenlerin başına diym. Niye yalan söylim ben soğudum motordan. sebebini inş bir sonraki mt toplantısında söylerim. Hadi tekrar hayırlı olsun abi. insan bir msn de olamasakta çevrimdışı ileti iletir topiğin adresini.:p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayırlı uğurlu olsun cok guzel bı motor rengıne bıttım kazasız belasız surusler...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
hayırlısı olsun iyi gunlerde kullan

pierzig (fadil) bak ;ybr hala avatar kısmında duruyor kafasından atamamıs bende kurtlandım 2-3 ay sonra bende bir ER-5 patlatsam fena olmaz
ama illede siyah isterim.
Ybr den direkt er-5 e gecmek guzel ah bir de kolay dursa er-5 ybr gibi durmuyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Aydemir abim!! Hayırlı uğurlu olsun.. :rendeer:
Çok temiz bir makineye benziyor. :)
Rengide harika.. :cat:
Kazasız belasız inşallah.. :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla makina güzel...Rengise güzel...Güle güle bin hayırlı olsun.......:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
hayırlısı olsun iyi gunlerde kullan

pierzig (fadil) bak ;ybr hala avatar kısmında duruyor kafasından atamamıs bende kurtlandım 2-3 ay sonra bende bir ER-5 patlatsam fena olmaz
ama illede siyah isterim.
Ybr den direkt er-5 e gecmek guzel ah bir de kolay dursa er-5 ybr gibi durmuyor.
Özgür abi sanada yakışır er5:wiinkk: Ayrıca ybr unutulcak motor değil:cherry: Ybr den r6 ya geçip sonra tekrar ybr arayanları bilirim:cherry:
(Yaw bu gidişle banada er5 aldırçanız[önümüzdeki 10 yılın ihtimali :) ])
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun aydemir. Güel güle kullan.:rendeer:

Bu arada motor 0 km mi?? Masallah parlıyor:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim yenimotorun hayırlı olsun,güle güle sağlıklı günlerde bin,allah kazadan beladan uzak tutsun şehiriçinde motorda serbest antepte artık pek duracağını sanmıyorum,eeee ormanda bi mangal giderdi ama neyse,bak göghan nedemiş teker yamukmuş orda düzeltirsiniz tekeri artık:rendeer::rendeer::p:queen::bounce:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
ali kardeşim güzel günlerde kazasız belasız kullanmak dileğiyle,makine çok hoş görünüyor.artık baharda yol yaparız.Gaziantep'e geldiğimde arkadaşlarla görüşemedim hepsine selamlar.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
yahu işlerin yoğunluğundan dolayı şunun şurasında bir aydan belli aranızda yokum. Neler neler olmuşta haberim yok yahu aşk olsun vallaha. Ama güzel makina Allah nazardan saklasın. Hayırlı uğurlu olsun. Yüce mevlam inş. kazasız belasız, güle güle kullanmayı ve eskitmeyi nasip eder inş. Darısı benim başıma demicem çünki sen benim öncelikle ne istediğimi biliyorsun abi:) hadi bakalım gruptaki japon motora sahip olanlar, yavaş yavaş büyütüyor motorları hayırlısı olsun. darısı diğer arkadaşlarımın ve isteyenlerin başına diym. Niye yalan söylim ben soğudum motordan. sebebini inş bir sonraki mt toplantısında söylerim. Hadi tekrar hayırlı olsun abi. insan bir msn de olamasakta çevrimdışı ileti iletir topiğin adresini.:p

yahya iyi dileklerin için teşekürler abim ben senin ne istedigini biliyorum:queen::queen:

hayırlı uğurlu osun...

kazasız belasız nice km'lere

teşekürler eskici sen nerelerdeydin coktan beri kayıptın

hayırlı uğurlu olsun cok guzel bı motor rengıne bıttım kazasız belasız surusler...

teşekürler

hayırlı olsun , kazasız belasız binersin inşallah...

sagol arkadaşim

hayırlısı olsun iyi gunlerde kullan

teşekürler

pierzig (fadil) bak ;ybr hala avatar kısmında duruyor kafasından atamamıs bende kurtlandım 2-3 ay sonra bende bir ER-5 patlatsam fena olmaz
ama illede siyah isterim.
Ybr den direkt er-5 e gecmek guzel ah bir de kolay dursa er-5 ybr gibi durmuyor.

ybr nın hali başaka

Aydemir abim!! Hayırlı uğurlu olsun.. :rendeer:
Çok temiz bir makineye benziyor. :)
Rengide harika.. :cat:
Kazasız belasız inşallah.. :wiinkk:

serhat kardeşim teşekürler inş sanada kısmet olur

Valla makina güzel...Rengise güzel...Güle güle bin hayırlı olsun.......:rendeer:

teşekürler alp artık tercübelerini paylaşirsın

çok güzel makinee maşallahh....:cat:

hayırlı uğurlu olsun...:cat:

:rendeer::rendeer:
abicim hayırlı olsun cok guzel bı naked secmıssın
sagol celil
Hayırlı olsun aydemir. Güel güle kullan.:rendeer:

Bu arada motor 0 km mi?? Masallah parlıyor:mrgreen:

sagol elınt motor 3500 km de ama temiz bakılmiş

kardeşim yenimotorun hayırlı olsun,güle güle sağlıklı günlerde bin,allah kazadan beladan uzak tutsun şehiriçinde motorda serbest antepte artık pek duracağını sanmıyorum,eeee ormanda bi mangal giderdi ama neyse,bak göghan nedemiş teker yamukmuş orda düzeltirsiniz tekeri artık:rendeer::rendeer::p:queen::bounce:

sagol ümmet abi senın motorunda hayırlı olsun ormanda yaparız kebab da sen de gelirsen sanada yaparız abicigim saygılar

ali kardeşim güzel günlerde kazasız belasız kullanmak dileğiyle,makine çok hoş görünüyor.artık baharda yol yaparız.Gaziantep'e geldiğimde arkadaşlarla görüşemedim hepsine selamlar.

abi kadirli desin galiba kusura bakma görüşemedik bir türlu işler çok yogundu sana bir yemek bile yediremedin geldın gördun dukkanın halinı inş başka sefere daha iyi olur arkadaşlara selam teşekürler
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maşallah çok güzel görünüyor

hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
çok yakışıklı ve mukavemetli bir makine edinmişsin Aydemir im,ALLAH nazardan korusun,,
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst