Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #41
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum :rendeer:
Motorun çok güzel..
Yeni motorunla nice Gaziantep MT buluşmaları düzenleyip,nice gezilere katılman dileğiyle :cat:
teşekürler tuncer
Aydemir hayırlı olsun paşam...
Alacağını msn'den hiçte söylemedin bak..
Senelik izin dönüşü yanına gece olduğu için uğramadan pas geçtim...
Ama inşallah haftasonu Anteb'e gelince yanına uğrayacaım..Bakalım şu
kereta nasılmış...
teşekürler paşam inan bir anlik oldu söylemeye firsat olmadı yanıma gelirsen beklerim başimin üstünde yerin var:cat::cat:
Abi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermez işallah.Yanlız abi tekeri biraz yamukmu neDarısı Gönlündeki motoru almak isteyenlerin başına.
sagol gökhan darisi sana kuyrugu bir ara düzeltiriz:queen::queen::queen:
aydemir abiii hayırlı uğurlu olsunnn,çocuğum olmuş gibi sevindim vallaha,tekerin düz bassınnn, eeee artıkım senin içinde kenya malkara yarım saat ne dersinnn?![]()
teşekürler iso yarim saat nedir ki 15 dakka
waaayy aydemir abi hayırlı olsun güle güle kulanasın hele anlat kaça aldın kac basıyo bu marka ve modeli almandaki sebep neydi
bu arada renk harika:cat:
sagol cengizim basmak kısmet olmadı daha malum hava biçak gibi kesiyor
Ali abim benim hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel günlerde kullanırsın inşallah.Abi bu kavazakimiacı beni bi kere gezdirsene:mrgreen:Allah nazardan saklasın.
ali kardeşim biz senın gibi gsr 600 binmiyoruz:queen::queen::queen:evet kawasaki
hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnn abiii
g.antep mt motosikletleri yavaş buyutuo sıra kimde acaba bendemi![]()
burak herşeyin hayırlısı olsun
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
teşekürler
hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
sagol arkadaşim
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol kilometre'ler... :rendeer:
Plakada tam olmuş.:cat:
teşekürler evet plaka tam kendisi oldu
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ER5 güzel makinadır hayrını gör...:cat:
teşekürler syriana seninde makinen hayırlı olsun
Hayırlı olsun :rendeer:
:cat::cat:
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım maşşallah kazasız belasız kullan inşallah:rendeer:
sagol arkadaşim
Ali abi hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin inş abicim yaza bişi kalmadı zaten bomba gibi geliyoruz tekrar takrar hayırlı ugurlu olsun çok sevindim rengide ortalıgı yakacak gibi valla..![]()
teşekürler harun
:rendeer: vay abıcım hayırlı ugurlu olsun allah kasza bela vermesın ...
sagol kardeşim darisi sana
çok sevindim...hayırlı olsun...kazasız belasız kullanman dileğiyle ...
teşekürler mete han
Obaa eski ybrcilerden biz mi kaldık bi yahuuHayırlı uğurlu olsun:wiinkk:
sagol babacan bizim ruhumuzda var hala ybr
hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın
teşekürler
hayırlı uğurlu olsun. güzel günlerde kullan.
sagol:cat:
aydemirim hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.
kalkışlarda dikkat et gaz kolunu fazla çevirme pati çeker,kaydırırsın.tam hakim olana kadar hız yapmaya kalkma sakın.
tekrar hayırlı olsun:rendeer: ama sanki kuyruk eyri gibi duruyor![]()
artık mendereste bi tepsi antep baklavayla düzeltiriz herhalde:cherry:
gürsel kardeşim senın canın sagolsun yedirelim istedigin baklava olsun uyarılarını dıkkate alacagım teşekürler
sagol :cat::cat:hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin yanlız ilk işş arka tekeri kalınlaştırr
teşekürlerdostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde binmek nasip olsun...:rendeer:
aydemir ağbi.hayırlı olsun,güle güle kullan.kazasız belasız.
bora abi iyi niyetlerin için teşekürler
arkadaşlar hepinize iyi niyetleriniz için teşekürler
model :2006
km :3500
fiyat :8000 ytl