Yeni Motorum Kawasaki Er 5

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnn abiii

g.antep mt motosikletleri yavaş buyutuo sıra kimde acaba bendemi:p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol kilometre'ler... :rendeer:
Plakada tam olmuş.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin ER5 güzel makinadır hayrını gör...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım maşşallah kazasız belasız kullan inşallah:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin inş abicim yaza bişi kalmadı zaten bomba gibi geliyoruz tekrar takrar hayırlı ugurlu olsun çok sevindim rengide ortalıgı yakacak gibi valla..:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok sevindim...hayırlı olsun...kazasız belasız kullanman dileğiyle ...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Obaa eski ybrcilerden biz mi kaldık bi yahuu :p Hayırlı uğurlu olsun:wiinkk:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aydemirim hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.
kalkışlarda dikkat et gaz kolunu fazla çevirme pati çeker,kaydırırsın.tam hakim olana kadar hız yapmaya kalkma sakın.
tekrar hayırlı olsun:rendeer: ama sanki kuyruk eyri gibi duruyor :p
artık mendereste bi tepsi antep baklavayla düzeltiriz herhalde:cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
19
hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin yanlız ilk işş arka tekeri kalınlaştırr
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde binmek nasip olsun...:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aydemir ağbi.hayırlı olsun,güle güle kullan.kazasız belasız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst