Yeni Motorum Kawasaki Er 5

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
1,5 senedir kullandıgım ybr me veda ederek yeni motorum kawasaki er-5 'şe dün 19:00 itbariyle kavuştum :queen::queen::queen::queen:




59259173gb5.jpg


20544350qu2.jpg


25064211re8.jpg


23077384ln6.jpg


18761027jr3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun gülegüle kullan . kazasız belasız günlerde ...

rengide güzelmiş ..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.:cat::cat:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
iyi günlerde kazasız belasız kullan renkte güzelmiş ama ss olsa bi başka olurdu ama tabi zevk meselesi
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler diliyorum :rendeer:
Motorun çok güzel..
Yeni motorunla nice Gaziantep MT buluşmaları düzenleyip,nice gezilere katılman dileğiyle :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun...

Kazasız belasız sürüşler diliyorum... :rendeer:

Rengi çok güzel... :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Aydemir hayırlı olsun paşam...
Alacağını msn'den hiçte söylemedin bak..
Senelik izin dönüşü yanına gece olduğu için uğramadan pas geçtim...
Ama inşallah haftasonu Anteb'e gelince yanına uğrayacaım..Bakalım şu
kereta nasılmış...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Abi hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermez işallah.Yanlız abi tekeri biraz yamukmu ne :) Darısı Gönlündeki motoru almak isteyenlerin başına.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aydemir abiii hayırlı uğurlu olsunnn,çocuğum olmuş gibi sevindim vallaha,tekerin düz bassınnn, eeee artıkım senin içinde kenya malkara yarım saat ne dersinnn?:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
waaayy aydemir abi hayırlı olsun güle güle kulanasın hele anlat kaça aldın kac basıyo bu marka ve modeli almandaki sebep neydi
bu arada renk harika:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
AYDEMİR, cok güzel motor almıssın, kazasız belasız binersin insallah:cat: Renkte 10 numara. Bu arada bir mahsuru yoksa fiyat ve diger özelliklerini de bizimle paylasırsan sevinirim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadı hayırlı ugurlu olsun yapıstırdınmı hemen 200 ü :p

2004 modelmı? kaca aldın 6500 ytl yı :)

vala pırıl pırıl duruyor helal
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Ali abim benim hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel günlerde kullanırsın inşallah.Abi bu kavazakimi:p acı beni bi kere gezdirsene:mrgreen:Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İsocan hayabusa.....:silent: :silent:
Ben sitede bişey mi kaçırdım ki 15 günlük izinde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst