Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aydemir hayırlı olsun paşam...
Alacağını msn'den hiçte söylemedin bak..
Senelik izin dönüşü yanına gece olduğu için uğramadan pas geçtim...
Ama inşallah haftasonu Anteb'e gelince yanına uğrayacaım..Bakalım şu
kereta nasılmış...
aydemir abiii hayırlı uğurlu olsunnn,çocuğum olmuş gibi sevindim vallaha,tekerin düz bassınnn, eeee artıkım senin içinde kenya malkara yarım saat ne dersinnn?
waaayy aydemir abi hayırlı olsun güle güle kulanasın hele anlat kaça aldın kac basıyo bu marka ve modeli almandaki sebep neydi
bu arada renk harika:cat:
AYDEMİR, cok güzel motor almıssın, kazasız belasız binersin insallah:cat: Renkte 10 numara. Bu arada bir mahsuru yoksa fiyat ve diger özelliklerini de bizimle paylasırsan sevinirim.
Ali abim benim hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Güzel günlerde kullanırsın inşallah.Abi bu kavazakimi acı beni bi kere gezdirsene:mrgreen:Allah nazardan saklasın.