Yeni motorum Honda 600f ama Gümüş...

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun.

Kazasız belasız kullanasın.

Motor çok temiz duruyor maşallah.

Darısı başımıza (600F veya RR)
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla iyi günlerde bin inşallah emi :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Güle güle kullanmak nasip olur inşallah Allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
allah kaza bela vermesin. grı bence kırmızı siyahdan kat kat guzel duruyor.. gule gule kullan
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
en guzel rengini almıssın walla !!!

hayırlı ugurlu olsun inş bana da kısmet olur 1
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Scorp, hayırlı uğurlu olsun yeni motorun.

Gümüş renkte, bıçağın keskin ve parıldayan yüzü. Rüzgarı yırtıp nice keyifli km.ler yapmanı dilerim.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
çok şık görünüyor..keyifli ve sorunsuz daha önemlisi kazasız belasız sürüşler,hayırlı olsun..
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
79
honda olucaksa
CBR 600 F olucaksa
Gri olucak
jantlarında beyaz şerit olucak...

ALLAH KAZA BELA VERMESİN çok güzel gerçekten motorun
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Nazar değmesin. Temiz ve yakışıklı görünüyor. :) Darısı başımıza inşallah.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu rengi cok daha asil duruyo bence.. Hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...
gümüş yakışmış
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
hayirli olsun hayallerimdeki motoru almisin :)

maddiyat sakinlesince o kelleye en gümüşünden bi arai yakisir artik :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst