asm Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,665 14 Eyl 2008 #21 Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanasın. Motor çok temiz duruyor maşallah. Darısı başımıza (600F veya RR)
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanasın. Motor çok temiz duruyor maşallah. Darısı başımıza (600F veya RR)
rochas Katılım 22 Eyl 2006 Mesajlar 130 14 Eyl 2008 #23 Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla iyi günlerde bin inşallah emi :rendeer:
mach1 Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 1,958 14 Eyl 2008 #24 Güle güle kullan Allah kazadan beledan korusun
Juba Katılım 13 Eyl 2007 Mesajlar 463 14 Eyl 2008 #25 Güle güle kullanmak nasip olur inşallah Allah kaza bela vermesin:rendeer:
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 14 Eyl 2008 #26 scorp' Alıntı: Yok Two Brothers... eski sagibiyle beraber taktirmistik =) Cok guzel sesi var ama kampuste boyle dolaşırsam başıma bela olucak =) Genişletmek için tıkla ... benim gibi azına hemen bi susturucu yaptıracaksın türk usulü sesi kesiverecek
scorp' Alıntı: Yok Two Brothers... eski sagibiyle beraber taktirmistik =) Cok guzel sesi var ama kampuste boyle dolaşırsam başıma bela olucak =) Genişletmek için tıkla ... benim gibi azına hemen bi susturucu yaptıracaksın türk usulü sesi kesiverecek
mhyen Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 2,233 14 Eyl 2008 #27 Cidden çok güzel.Allah kazadan beladan korusun:cat:
2move Katılım 5 Eyl 2005 Mesajlar 1,490 14 Eyl 2008 #28 allah kaza bela vermesin. grı bence kırmızı siyahdan kat kat guzel duruyor.. gule gule kullan
North_ Katılım 5 Nis 2008 Mesajlar 712 14 Eyl 2008 #29 en guzel rengini almıssın walla !!! hayırlı ugurlu olsun inş bana da kısmet olur 1
aargh Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 1,687 Motosikleti Triumph Tiger 900 GT Pro '24 14 Eyl 2008 #30 Scorp, hayırlı uğurlu olsun yeni motorun. Gümüş renkte, bıçağın keskin ve parıldayan yüzü. Rüzgarı yırtıp nice keyifli km.ler yapmanı dilerim.
Scorp, hayırlı uğurlu olsun yeni motorun. Gümüş renkte, bıçağın keskin ve parıldayan yüzü. Rüzgarı yırtıp nice keyifli km.ler yapmanı dilerim.
nonpropore Katılım 1 Eki 2007 Mesajlar 54 14 Eyl 2008 #31 çok şık görünüyor..keyifli ve sorunsuz daha önemlisi kazasız belasız sürüşler,hayırlı olsun..
ReD_LıNe Katılım 15 Ağu 2008 Mesajlar 79 14 Eyl 2008 #32 honda olucaksa CBR 600 F olucaksa Gri olucak jantlarında beyaz şerit olucak... ALLAH KAZA BELA VERMESİN çok güzel gerçekten motorun
honda olucaksa CBR 600 F olucaksa Gri olucak jantlarında beyaz şerit olucak... ALLAH KAZA BELA VERMESİN çok güzel gerçekten motorun
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 14 Eyl 2008 #35 Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Nazar değmesin. Temiz ve yakışıklı görünüyor. Darısı başımıza inşallah.
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Nazar değmesin. Temiz ve yakışıklı görünüyor. Darısı başımıza inşallah.
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 14 Eyl 2008 #36 Bu rengi cok daha asil duruyo bence.. Hayirli olsun, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar
dookie Katılım 1 Tem 2008 Mesajlar 306 15 Eyl 2008 #37 güle güle kullan, mayıs'a kadar hıncını al, Mayısta bana sat
kuyucadısı Katılım 19 Ocak 2008 Mesajlar 10,285 15 Eyl 2008 #38 hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin... gümüş yakışmış
rayjay Katılım 13 Eki 2006 Mesajlar 927 15 Eyl 2008 #39 hayirli olsun hayallerimdeki motoru almisin maddiyat sakinlesince o kelleye en gümüşünden bi arai yakisir artik :rendeer:
hayirli olsun hayallerimdeki motoru almisin maddiyat sakinlesince o kelleye en gümüşünden bi arai yakisir artik :rendeer:
goldenhead Katılım 9 Tem 2008 Mesajlar 143 15 Eyl 2008 #40 Harbiden on numara makina hocam güle güle kullan